- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
myslím že by bylo lepší vzít a přetvarovat RS-Oktávku do šikmý zádě
Fakt by mě zajímalo, kdo si zaplatí za to, aby mu někdo vyšperkovanou audinu přestavěl na opuchlý erko.
Jako malý kluk jsem erko obdivoval a toužil po něm, jako dospělý jsem si ho ojeté pořídil. Bylo to krásné, přitom jednoduché a spolehlivé auto, které výborně jezdilo. Toto je ovšem neotesaný humpolácký paskvil, který má k ladnosti a eleganci původního erka hodně daleko. A Novague z Prague, to zní jako "michugue" ...
no, ten predek prosim vas vyhodte….Petr Novak….Umelecke jmeno Petr Novague..
Z profilu ucházející, zepředu a zezadu velmi ošklivé auto.
A navíc, jak to může být "škodovácký erko", když má být zbastlený z Audi a kde čeho dalšího?
moc pěkný nápad, ale chce to snížit příď :-D
Nějak mi na tom hodně nesedí ta kulatá světla. Ale opravdu hodně moc.
Nechápu, co furt někdo má s tou Škodou 110 R, vždyť to žádný zázrak nebyl. V podstatě zbastlenina na stejně ničemné š 100. Jízdní vlastnosti příšerné, design příšerný. A to už i na svou dobu. Dělat na tohle nějaký revial mi přijde na palici.
Byl to výplod své doby. Když si vzpomenu jak k nám jezdili dederoni s vyšlechtěnými Trabanty tak to přesně do ducha doby zapadá.
Mně se to líbí. Předek i zadek zachovávají ducha původního a ve skutečnosti pak vše vypadá lépe než na papíře.
A spíš bych fandil tomu, aby se postavilo na bázi "tétéčka". R8 je moc velká a drahá. Staré erko taky nebylo žádný supersport.