Diskuze
Generál Fiatu se chce spojit s General Motors. Poslal jeho šéfce e-mail
Děkujeme za pochopení.
M96i58r46o38s50l75a82v 18S12t15e90i69n58e36r
Už Jaromír Štrougal podporoval unifikaci a normalizaci jako cestu ke snížení nákladů. ČSN v podstatě vždy sledovala DIN. Je opravdu nesmysl, vyrábět třeba stovky různých startérů nebo alternátorů, lišící se jenom uchycením nebo délkou hřídele.
VW se dostává na světovou špičkou především svými platformami a normalizací, která umožňuje vyrábět mnoho modelů na stejných platformách.
Motory může vyrábět například velmi specializovaná firma, stejně tak prvky jako brzdové kotouče, destičky atd.
Poslední optimalizaci pak provede vývojový tým na softwaru palubního počítače. Tím vznikne ze stavebnice zcela specifický model.
J66i14ř37í 23K46o82c40u30r97e73k
To věděli už soudruzi, že jedna automobilka stačí. Výsledkem dlouholetého vývoje byla mimo jiné Avia jezdící jako safety-car, především cestou do kopce. Aniž by soudruzi přiznali, že "za to můžou kapitalisti", od kterých si tu licenci museli koupit, jelikož výrobu užitkových automobilů v Tatře zrušili a konstruktéra vyhnali.
J66i95ř74í 83K55o68c68u58r89e97k
** lehkých užitkových automobilů ***
M49a76r94e56k 95J42a51n49e39č27k19a
Jojo GM a jeho zfušované motory 1.9 JTS, 2.2 JTS (katastrofa) a 3.2 JTS pro Alfu 159. Uměl dělat dobře v benzínu pouze MPi, stejně jako koncern. Takže s GM určitě spolek nezakládat
J74i63ř43í 38Z91ý13k10a
jen to ne. Kam vstoupil GM, tam to buďto zkrachovalo (Saab, Hummer, Pontiac, Saturn), nebo to šlo od 10 k 5.
O61n43d45ř42e78j 60M85a88r18e80k
To nějak nechápu, Fiat už v GM byl, reinkarnace?
M14a52r72i72a26n 33K84a51r41a53b87a
Znie to ako automobilový vtip: "Naše nové auto ponúka to najlepšie z Fiatu a Opelu, spolu s Americkou kvalitou". No nekúpte si to!
T94o80m76á94š 13K56a49p82l32a82n
to "generál" Fiatu v titulku muselo dát titulkáři vážně hodně přemýšlení a práce
R49o17b44e85r78t 16T79o22m68e52c97z77e76k
"...v automobilovém průmyslu se vyvíjejí desetkrát tytéž věci...".
Ale to je přece kouzlo konkurence, proto každý volí značku která mu nejvíce vyhovuje svou odlišností.
L37a36d87i23s71l83a95v 74K71v85a12s93n98i87č95k38a
A rád za ně zaplatí, obzvlášť v tomto státě ...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...