- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Včera jsem najel pouhých 86 km s náhradním autem, s novou Fabií Combi, protože se jednomu hochovi podařilo zastavit o přední kolo a bok "mého" firemního, pohodlného Fiatu s odpruženým sedadlem. Mám 2 metry a můžu říct, že Fabia je naprosto nepohodlné auto. I když má výškově nastavitelné sedadlo, poloha se nedá nastavit tak, aby mě po 10 km nebolela záda a to s nimi vůbec potíže nemívám. Totéž se mně stalo v Rapidu. Mít Škodu nastálo by bylo o zdraví. Docela smutná zkušenost. Pro mě Škoda peněz.
A jiným zase škodovácké sedačky vyhovují...
Sedadla v mazdach jsou dobra, ale nejak ti vyvojari zapomeli nebo nestihli take venovat pozornost operce hlavy. Ta je napevno prilis naklonena dopredu, takze ridic nemuze mit oprenu horní část páteře v oblasti lopatek (coz je v rozporu s tvrzenim v clanku). Asi proto take na obrazku v clanku je operka hlavy uplne vymazana. Jedina poloha, kdy se lze dobre oprit, je sklonenim sedadla hodne dozadu. Zvyknul jsem si na takovou polohu, ale neni pro kazdeho. Konkretne se moje zkusenost tyka modelu CX-5.
Pak že evoluce je slepá, už před statisíci lety formovala člověka pro jízdu v autě
Tak už by mohl někdo skočit do Hnujdaje a vysvětlit jim že sedačka má být pohodlná a ne že po 100 km nemůžu z auta ani vystoupit. A to bohužel je problem napříč všemi modely.
Narozdil od jisteho mainstreamu maji H dostatecne dlouhy sedak a pri rizeni nemam otlacene leve koleno od stredoveho tunelu...
Ako som si vela krat vsimol mnoho vodicov ani nevie ako sa ma spravne sediet, sedacky niesu az taky problem ako samotny sediaci, operadlo pomaly na lezato a chrbtica ohnuta ako luk hlavne ze som frajeeer
Nejde ani tak o tu prohlou páteř, ale o správně nasazenou čepici s kšiltem dozadu či do strany.
Když by seděl způsobně, tak by tu kšiltovku nikdo neviděl a nebyl by IN.
Takže zalehnout za volant "velí" doba.