Diskuze
Škoda Auto má nového šéfa z Afriky, vedení firmy přebírá hned po zvolení
Děkujeme za pochopení.
V52i87l33é80m 61P33ř67í73h43o12d93a
Jsem uklidněn, když jsem se dozvěděl, že se do věci vloží náš pan premiér. Efekt bude takový, jako kdyby někdo přišel do některého potravinářského provozu jistého -fertu s dotazem, kdy bude v jejich výrobcích převažovat maso nad moukou.
Co se týče například těch marží, které má prý škodovka vyšší a že to němečtí vlastníci nelibě nesou - to je nesmysl, protože výše marže se tvoří též uvnitř koncernu. A jestli bude škodovka vyrábět auta v nižší cenové hladině a výbavě ještě neznamená, že se jí povede hůře.
L42u93k76á19š 50K82m54e14n51t
Ono na Fabii 3 nebo třetí generaci Oktávky bylo vidět, že šli s kvalitou dolů. I ten Superb byl udělán tak, aby Passatu nekonkuroval, kdy uvnitř to vypadá jako přifouknutá Oktávka. Takže po roce 2010 byla obecně vidět ta snaha tu Škodu poslat dolů, kam to VW vyhovovalo. Aby mezi modely VW a Škody byla jasně viditelná hranice, i když sdílejí platformu a techniku.
V posledních letech ale Škoda začala opět provokovat, kdy podle mne poslední kapkou je čtvrtá generace Oktávky, kdy Škoda do ní nabalila komplet výbavu ze Superbu a v podstatě s novinkami tak Oktávka dokáže být i lépe vybavená jak Superb. A tam podle mne VW prostě Škodu nechce ... a tak dojde na reset.
Celkově bych se tedy nedivil, pokud bychom se další generace Superbu už nedočkali a vrcholem byl Kodiaq.
A32l41e85š 85N47o62v52á35k
ani autům se nevyhýbá novořeč: "...náročné výzvy na regulatorikou se rychle měnícím evropském trhu..."
J80a53r62o43s42l49a47v 61K79o82t55u69l45a
Kazdy z nas by asi rad videl Skodovku na pozici premiove znacky, protoze to vyvolava prijemne emoce. Ale je potreba se na to podivat realne. Za prve Skodovka vyuziva know-how VW Group a tudiz nemuze byt premiovejsi, nez VW nebo Audi, to proste nejde politicky prodsadit, protoze je VW nemecka automobilka. Navic Skoda prodava jen 15 % objemu VW + Audi dohromady a pokud jim Skodovka bere zakazniky (treba jen 20 % z objemu Skody), tak je to sakra hodne v marzi. Za druhe si nemyslim, ze by nam nizsi pozice v ramci VW Group mela byt lito, protoze Skodovka se uz ted vymyka realne cenove urovni. Pokud chteji za zaklad Octavie 600 tis. Kc, tak nam spotrebitelum by nemuselo byt lito, kdyz pujde zpet do cenove urovne Hyundai nebo Francouzu, ale bude to mit nemecke know-how. A za treti to nejdulezitejsi. Pokud mate dobry produkt, jste schopni vyrabet nakladove efektivne (k cemuz ma krome Rumunu ceska Skoda v EU nejblize), tak jste schopni dosahovat vyssimi objemy vyssi celkove ziskovosti. Vzdyt se podivejte kdo je na tom ve spotrebnim segmentu nejlepe. Je to Zara, Lidl, IKEA, Aldi apod., kteri prodavaji dobre veci za dobrou cenu. A to je segment, kam by mohla Skodovka jit, coz VW chybi. Ne vzdy levnejsi znamena spatne. Skodovka VW vadi jen Superbem, Kodiaqem a Octavii.
M93i24c69h24a48l 51Š14t45r30u24n18c
Ja a hromada dalsich lidi opravdu Skodu na pozici premiove znacky videt nepotrebujeme. Stacilo by kdyby vyrabela solidni auta za rozumnou cenu. A to se uz bohuzel nedeje.
P34a43v94e98l 90H15o51u86s32k52a
No tak ať škodovky zdraží, a budou konkurovat méně, logické, že
K22a14t72e21ř24i11n22a 81V65ý14b45o22r72n84á
Tohle je klasická ukázka toho, že jsme a budeme jen kolonií, kde se nikdy nebudou vyrábět věci s vysokou přidanou hodnotou, kterými bychom mohli konkurovat naším západním spojencům. Věřit, že někdy mzdově dohoníme Západ, je tedy nesmyslné. Leda by tady ty automobilky koupili Číňané, kterým by se to vyplatilo víc, než sem auta přes půl světa dovážet.
V56i78k39t77o67r 24S51v19o57b19o74d39a
Zajímalo by mě, jestli občas některým Škodovákům bleskne hlavou myšlenka - s*át na Němce, když vezmu 30 klíčových lidí a půjdeme do Tatry založit divizi osobních vozů, nadchneme nějakého Janečka, aby do začátku zasponzoroval myšlenku čistě českého auta, bude to sice strašně těžké, ale bude mě to strašně bavit :)
Jasně že nikdo nebude mít koule na to, podobnou šílenost skutečně realizovat, jen by mě fakt zajímalo, jestli si to někdo z nich po frustrujícím meetingu ve sprše cvičně propočítává, co by to obnášelo dostat se na bod zvratu a dále
M89i43c18h41a52l 22Š88t31r31u23n92c
Ne, takovy nesmysl muze napadat jen nekoho kdo si automobilovy prumysl predstavuje jak Hurvinek valku...
P17a22v47e16l 40M84a80t83o46u75š35e53k
Vyrobit laciné auto Škoda určitě umí. Základní Scale na podvozku z nákupní tašky, s gumovým volantem a kličkami u oken, už chybí jen sebrat kryt přihrátky spolujezdce a nápis Junior. Když pak tohle stojí vedle stejně drahé i30, musíte si zákonitě položit dvě otázky. Jestli si ze zákazníků v dnešní době nedělají srandu? Jestli jsou buď tak výrobně drazí, nebo mají tak loajální zákazníky, že jim na ty skvělé marže rádi přispějí?
P51e86t45r 31Š70i63k37y
No, ona základní holá i30 taky není nějaký skvost. Ale souhlas že Scala má nesmyslnou cenu.
J86a32n 98V59á82c13l86a87v18í47k
Zkušenosti z Afriky se mu budou tady ve východní Evropě hodit
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Nejprodávanější Škoda nemá tříválec a dostala funkci, kterou si snad ještě rozmyslí
Octavia je nejúspěšnější škodovkou všech dob, ve čtyřech novodobých generacích jich od roku 1996...
Automobilová aféra na obzoru. Bezpečné interiéry vozů hrozí rakovinou
Premium Pohodlný, elegantní, odolný. A bezpečný za každé situace. Takové jsou standardní požadavky na...
Stellantis se paktuje s Číňany. Budou v Evropě vyrábět a prodávat elektroauta
Mezinárodní automobilová skupina Stellantis vytvořila s čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor...