ilustrační snímek | foto: Auto Esa

Profesionál z autobazaru: nejsme džungle, online prodej vše nespasí

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Stále častěji se i v byznysu s auty mluví o prodeji přes internet. Je to opravdu trend současnosti, nebo jen doplňková aktivita? Online obchodníci nabízejí prakticky jen drahá a servisovaná auta. Pro levnější vozy, pokud nechcete kupovat od soukromých inzerentů, musíte stále na bazarová parkoviště.

„Obchod s auty za půl milionu není velké umění. Hlavní těžiště obchodu s ojetinami je v autech od 250 do 300 tisíc korun – to je přitom pro většinu Čechů standardní rodinný vůz. Prodávat kvalitně auta v této cenové hladině, to už chce znalosti a zkušenosti,“ říká Filip Kučera, jeden z šéfů českého autobazaru Auto ESA.

Jsou klasické bazary mrtvé, jak říkají „interneťáci“?
Nejsou a nebudou. Prodej ojetých aut v nejbližší době určitě nepřejde čistě do online světa.

Stále trvá nabídka maximálních výkupních cen ze strany bazarů. Pokud někdo chce prodat, je teď nejlepší doba.

Filip Kučeraředitel marketingu v Auto ESA a. s.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se