- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se jako v ČR za poslední 3 roky stalo jen 154 nehod? Vždyť jenom na úseku Pražského Okruhu mezi sjezdy na Barrandov a Ořech je nehoda skoro denně ...
Takze 12 nehod za 2 roky, to mame jednu nehodu za tri mesice, krat dnesni provoz, no uplna apokalypsa to vam povim.
Rizikovi jsou akorat ti co tady dostavaj papiry a pak neumi otocit poradne ani volantem a netusi kdo ma prednost, hlavne, ze autoskola inkasuje to je tady nejdulezitejsi, krizovatky jsou v poradku.
Zajímavé je, že na nejrizikovějším místě v ČR se za 3 roky staly celé 4 dopravní nehody... Z toho je patrné, že to na těch silnicích zase tak hrozné není...
Jinak článek je celkově pozoruhodný. Např. že třetina nehod na sledovaných úsecích se stala o víkendu je objevná informace, když víkend tvoří zhruba třetinu týdne. Rovněž informace "Ve dvanácti lokalitách se dokonce všechny nebo převážná většina nehod odehrála o víkendu." je zajímavá, když slůvko převážná znamená dle tabulky 2 ku 1.
Obdobně poměr nehod za sucha a za mokra čtenářovi nic neřekne, když není zřejmé, kolik dní v roce je na daném úseku sucho a kolik mokro.
Někdy je lepší článek zbytečně nenatahovat, protože většina informací uvedených v článku je dle statiky stejně nevýznamných...
No ale jako příprava na další utahování šroubů to funguje dobře
,,..je tam snížená rychlost na 70---t.j. že každý valí stovkou. takže čemu se divit?. to má být nějaké opatření? jediné co pomůže je snížit na 50, a začít měřit. garantuji že po měsíci tam nebude jediná nehoda.
Pouze u šesti nehod ze 154 hrál roli alkohol.
To je strašné kolik nehod způsobí abstinenti!
Vidíte, je bezpečnější jezdit po vlivem!!!
Až budou za rok další nehody, vyjdou velmi pravděpodobně jiná místa, některá zůstanou, ale s přeházeným pořadím.
Už jsem to zde někomu odpověděl. Chtělo to mimoúrovnové křížení silnic 1. a 2. třídy.....jenže to chtělo v době výstavby...a předpokládám, že tenkrát už došly prašule:)))