»Je to auto pro západní Evropu, nikoliv pro Čechy, a cena tomu odpovídá. Škodovka prostě začíná mít luxusní prvky, už to není skromný český vůz pro nenáročné české lidi,« soudí plzeňský živnostník Petr Vyplel, motoristický fanda, který jezdí čtyři roky okruhové závody. S gustem labužníka opakovaně přivíral přední dveře a bylo vidět, že je spokojen: »Dost jsem jezdil s drahými automobily a mám rád to tiché a přitom zvukem plné klapnutí dveří, které mi také u fabie naznačuje solidnost, pevnost a bezpečnost.« »Zvenku je fabia zvláštní, a až si na ni zvykneme, tak asi řekneme, že je i hezká. Ale když si sednu dovnitř, tak jsem zklamán. Přístrojová deska je chudá, hranatá... Mám raději ladnější tvary, a když vezmu v úvahu také menší vnitřní prostor, tak bych za novinku svou osvědčenou felicii nevyměnil,« konstatuje Milan Šrachta, vedoucí prodejny nábytku v Plzni. Považuje se za zarytého příznivce značky - měl všechny škodovky od modelu 100 a zvláštní vztah si vytvořil k favoritu, který kupoval za 84 tisíc korun, ale před tehdejší Mototechnou musel vystát osmačtyřicetihodinovou frontu. »Cena se mi u fabie zdá vysoká a neumím si představit, že bych si ji koupil v solidní výbavě, jako mám u felicie, tedy i s klimatizací,« doplňuje Milan Šrachta. Také plzeňský stavbyvedoucí Josef Škvor považuje fabii za menší než felicii. »V rodině máme dieselovou felicii kombi, za kterou má dražší fabie prostorově daleko. Pro rodinu bych si fabii nepořídil. Na přístrojové desce nové škodovky mi chybějí odkládací prostory,« upozorňuje Josef Škvor, m už statnější postavy, který rovněž kritizuje užší opěradla předních sedadel. »Jinak ale karoserie vypadá dobře, hezký je pohled na motor...« Na menší prostor na zadních sedadlech fabie upozorňuje pracovník čerpací stanice v Plzni Evžen Knobloch. »Jsem 184 centimetrů vysoký a škrtám hlavou o strop,« stěžuje si muž, který je přesvědčen, že jeho Citroën ZX je větší. Ovšem když usedá vedle dalšího kritika menšího prostoru Škody Fabie Josefa Škvora na přední sedadlo, tak se oba shodují, že mají místa dost. Josef Prskavec, mistr rokycanské firmy vyrábějící díly pro západoevropské automobilky, je také s fabií spokojen a kritizuje na ní prakticky jen chudou přístrojovou desku a malý zavazadlový prostor. Ale přesto tvrdí: »Kdybych měl peníze, které Škoda Fabia stojí, tak bych dal přednost většímu zahraničnímu vozu.«
Řidiči kritizují přístrojovou desku a cenu
»Je to auto pro západní Evropu, nikoliv pro Čechy, a cena tomu odpovídá. Škodovka prostě začíná mít luxusní prvky, už to není skromný český vůz pro nenáročné české lidi,« soudí plzeňský živnostník Petr Vyplel, motoristický fanda, který jezdí čtyři roky okruhové závody. S gustem labužníka opakovaně přivíral přední dveře a bylo vidět, že je spokojen: »Dost jsem jezdil s drahými automobily a mám rád to tiché a přitom zvukem plné klapnutí dveří, které mi také u fabie naznačuje solidnost, pevnost a bezpečnost.« »Zvenku je fabia zvláštní, a až si na ni zvykneme, tak asi řekneme, že je i hezká. Ale když si sednu dovnitř, tak jsem zklamán. Přístrojová deska je chudá, hranatá... Mám raději ladnější tvary, a když vezmu v úvahu také menší vnitřní prostor, tak bych za novinku svou osvědčenou felicii nevyměnil,« konstatuje Milan Šrachta, vedoucí prodejny nábytku v Plzni. Považuje se za zarytého příznivce značky - měl všechny škodovky od modelu 100 a zvláštní vztah si vytvořil k favoritu, který kupoval za 84 tisíc korun, ale před tehdejší Mototechnou musel vystát osmačtyřicetihodinovou frontu. »Cena se mi u fabie zdá vysoká a neumím si představit, že bych si ji koupil v solidní výbavě, jako mám u felicie, tedy i s klimatizací,« doplňuje Milan Šrachta. Také plzeňský stavbyvedoucí Josef Škvor považuje fabii za menší než felicii. »V rodině máme dieselovou felicii kombi, za kterou má dražší fabie prostorově daleko. Pro rodinu bych si fabii nepořídil. Na přístrojové desce nové škodovky mi chybějí odkládací prostory,« upozorňuje Josef Škvor, m už statnější postavy, který rovněž kritizuje užší opěradla předních sedadel. »Jinak ale karoserie vypadá dobře, hezký je pohled na motor...« Na menší prostor na zadních sedadlech fabie upozorňuje pracovník čerpací stanice v Plzni Evžen Knobloch. »Jsem 184 centimetrů vysoký a škrtám hlavou o strop,« stěžuje si muž, který je přesvědčen, že jeho Citroën ZX je větší. Ovšem když usedá vedle dalšího kritika menšího prostoru Škody Fabie Josefa Škvora na přední sedadlo, tak se oba shodují, že mají místa dost. Josef Prskavec, mistr rokycanské firmy vyrábějící díly pro západoevropské automobilky, je také s fabií spokojen a kritizuje na ní prakticky jen chudou přístrojovou desku a malý zavazadlový prostor. Ale přesto tvrdí: »Kdybych měl peníze, které Škoda Fabia stojí, tak bych dal přednost většímu zahraničnímu vozu.«
Den otevřených dveří letiště Náměšť
Ve středu 1. května se na letišti Náměšť poprvé veřejnosti představí nové vrtulníky AH-1Z Viper a UH-1Y Venom. K vidění bude další letecká i pozemní technika.
Mohlo by se hodit
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Klempíř - Pokrývač do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč