- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Totální nesmysl. Proč by někdo dělal auto, které má tři dveře na jedné straně? Komu to prospěje? Když budeš pršet, tak při nastupování byť jen jediného člověka zmoknou všichni a bude pršet dovnitř při slabém závanu větru. Co když se to auto převrátí na střechu? To se jako nedostanou cen a nebo se poplazí ve střepech, když se jim podaří střechu rozbít?
Kdyby udělali výsuvné dveře a střechu, která sice bude průhledná, ale zároveň pevná, udělali by mnohem líp.
Nedelam si iluze, ze by se daly vysuvne dvere otevrit po prevraceni na strechu. Neni nutne menit vsechno, co dobre funguje.
Umelecky dojem je vynikajici. V tom davam za 1. Jenze tomu umeleckemu dojmu je podrizeno skoro vse, takze vysledek je mistama neprakticky. V prve rade Ta strecha nemuze byt cela takto propustna pro slunecni paprsky. V lete by to bylo velmi neprijemne. Sklo by muselo byt zatmavovaci, treba jako okynka v Dreamlineru. Ten "konferencni stolek" je v aute take strasne neprakticky. Musel by byt vyssi. Vyssi by muselo ostatne byt cele auto, protoze takto je to nepohodlne pro kazdeho, krome deti. To dokazuje obliba vyssich aut oznacovanych jako SUV. Zvolene otevirani dveri vypada hezky, ale nebude nahoda, ze se nepouziva. Vidim nevyhodu treba pri snezeni nebo desti s vetrem, kdyz chce jen jeden vystoupit, tak se otevira pul strechy a snezi tak i na dalsiho v aute.
Krokem zpet je karbonova nerecyklovatelna karoserie. Kovy jsou na 100% recyklovatelne, neni z tohoto pohledu nic lepsiho. Budoucnost je v novych kovovych materialech, ktere budou mit mrizkovou vnitrni strukturu a budou obsahovat "vzduchove kapsle". Takovy kovovy plech bude tak lehky, ze bude na vode plavat.
Na fotce 38 je krásně vidět, jaké pohodlíčko si udělají dva dospělí, když si sedadla otočí čelem k sobě. Otevřít dveře a nohy ven. Pokud nový typ pohonu umožní jiné uspořádání agregátů, měli by toho využít a prostor zvětšit ve prospěch posádky. Použitý design pořád vychází z tradičníhon tvaru aut. Na podobné účely se daleko víc hodí tvar karoserie MPV nebo dodávky, čili více krabicoidní.
Predpokladam, ze tenhle design s dlouhou kapotou zustava jen z duvodu bezpecnosti pri narazu. Ne, ze by selhal autopilot, ale selze protijedouci ridic.