- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tohle je hodne mimo... Kompletni audit vcetne pristupu k technologiim pred podpisem smlouvy? Vazne? To bych teda chtel videt.
Opel se slevou 20 miliard bych si taky klidně koupil.
Právě jsi vyhrál cenu : " Blábol roku " .
Příklad. Do Kataru je určitě lepší letět A380 a ne A320. Vždy se mi lépe lítalo ve velkokapacitním letadle než místní linkou, v 737, nebo A320 která naštěstí trvala max 1,5h.
Docela jsem se překlikl. Tady jsem mimo mísu.
Reklamovat automobil, no dobře. Ale reklamovat celou atomobilku?
Nahodou, kdybych mel dneska 450 tisic tak koupim posledni Astru. Moc fajn auto, prostorne a s kupou vychytavek. Motor ok. Nechyta se na nej Fokus ani Citron. A Insignia taky super. Ale jestli do toho budou vrtat Frantici, tak to je konec
Zajímavé je,že výrobce tak super aut je několik let ve ztrátě.
A kde je problem? Proste budou chrlit jednu astru/ amperu na baterky nebo jak se to jmenuje za druhou. Nebo o ne snad neni zajem?
Nevím jaký je zájem. A ampera patří Oplu, nebo GM?
PSA motory v opelu se asi moc neshodnou s reklamou o německých technologií.
Celá šaškárna s CO2 je pouze o výběru daní za nesplnění limitů.
Sice se říká, že to zaplatí automobilka, ale ta to přefakturuje i s úroky zákazníkům.
A pakliže by, nedej bože, začali chrlit elektroauta, tak celý systém zkolabuje na rozvodné síti, no a pak se nám zvedne neregulovaná částka za distribuci elektriky.
Takže žijeme abychom platili daně.
Koukám, abych si vůbec stihnul objednat tu Zafiru dřív, než do toho nacpou ty super hyper eko fancouzské motory a elektroniku...