Ve "skautském oddílu" Škody jsou už Octavia a Roomster. Od sériové verze se Fabia Scout liší speciálně tvarovaným nárazníkem, ochrannými plastovými kryty na bocích karoserie, tónovanými skly nebo originálním střešním nosičem.
Design kol z lehké slitiny byl navržen speciálně pro scouta. Za příplatek bude možné zvolit namísto základních šestnáctipalcových větší sedmnáctipalcové ráfky se stejným designem. Výhradně pro Fabii Scout návrháři vytvořili speciální čalounění v interiéru.
Vkládané tkané koberce nesou nápis Scout, stejně jako záď vozu. Pedály mají nerezové plochy s protiskluzovými pryžovými prvky pro zvýšené namáhání.
Pro oplastovanou Fabii Combi jsou připraveny čtyři motory. Benzinové mají objem 1,4 litru s výkonem 63 kW (86 koní) a 1,6 litru s výkonem 77 kW (105 k). Silnější motor bude v nabíce také se šestistupňovou automatickou převodovkou. V nabídce naftových motorů figuruje agregát se zdvihovým objemem 1,4 litru o výkonu 59 kW (80 k) a motor 1,9 TDI s výkonem 77 kW (105 k).
"Vůz bude v prodeji od konce května letošního roku a posílí tak designovou linii scout, která se těší velké oblibě zákazníků," říká Evžen Krauskopf, tiskový mluvčí mladoboleslavské automobilky.
"Nevypadá špatně, je to zajímavé doplnění modelové nabídky Škoda," podotýká k novince Radek Donner, vedoucí prodeje pražského prodejce škodovek NH Car. "Více se ale těšíme na plnohodnotné SUV Yeti, ten samý pocit máme i z poptávky zákazníků," dodává.
Lehký terénní vůz Yeti bude mít rovněž premiéru v Ženevě a k prvním zákazníkům dostat v létě. Ještě letos by měl dorazit také superb ve verzi combi.