- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Devět z deseti má furt servisu nějakou oktávii, takže už umí opravit poslepu. Hyundai se mechanikovi jen tak nedostane, protože se u něj jenom mění olej a filtry.
Skvělý článek, konečně, díky za něj. A co třeba porovnání s focusem, aurisem, civicem, meganem a dalšími francouzy? Nebo o třídu výš a dva roky starší konkurence?
Poslední spolehlivá Škodovka byla Felicie, protože, co ve Škodovce není, to se nemůže pokazit To je důvod, proč je mechoši mají rádi, opravují je totiž často a díky tomu už ví, kam u nich šáhnout a co za další díl rovnou zase objednat
To jsou stále Ti samí automechanici, co tvrdí, že u Renaultů Thalie je problém koroze karoserie a výfuk? Tak to pak jo. To jsou Ti praví odborníci...
9 z 10 nejsou automechanici, ale ovce opravující koncern, spíše výměňáři. Taky to v servisech vypadá. Kvalitu aby pohledal.
Kdo něco uměl, šel dělat raději na sebe, tak se není čemu divit.
I30 prohrává, protože ji trápí TPMS senzory, který si v dílně opravis sám za tisícovku, zatímco vyhrává Octavia s vadnymi EGR ventily :-))))
Osobně by mne zajímalo něco jiného. Jak se liší poruchovost vozidel vyrobených v ČR Jak se liší poruchovost automobilů z TPCA -Hyundai - Škoda Jsou lepšími řemeslníky kolínáci, boleslaváci nebo nošovičáci Srovnejte si nabídky ojetin v autobazarech s poukazem prvního majitele. Zatím v ČR nejde srovnávat Dacii s Ladou Žiguli dvacátého prvního století. Nejsme v době husákovského socialismu, kdy nic jiného nebylo k mání. Za většinu problému ale si může vlastník a majitel řidič vozidla. Otázkou také může být kvalita subdodavatelů jež díly automobilkám dodávají.
Nevíte někdo jaké jsou zkušenosti s 1.8tsi? Spolehlivost, výkon, spotřeba ...
Z motorů 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI je jen 1,8 TSI asi největší průšvih. Nejen, že má problémy s rozvody také , k tomu praskání skříní turba a především má problém s nevhodnou konstrukcí pístů a pístních kroužků (tato konstrukční vada způsobuje zvýšenou spotřebu oleje a je odstranitelná pouze kompletní rozborkou motoru s výměnou pístů a ojnic).
Výkonově je na tom dobře, na rozdíl od 1,4 TSI je na něm znát zátah turba až do vyšších otáček.
A se spotřebou počítat tak kolem 7 – 8 litrů při normálním používání, pod 6 litrů se reálně nedostaneš (pokud nepojedeš eko-soutěž).
Mě by zajímalo, proč s Hyundai i30 z roku 2016 někdo jezdí k nezávislému mechanikovi, když je to auto ještě do roku 2021 v záruce.
A proč ne? Když výměna oleje v autorizáku stojí 6500,- a jinde jí udělají za 2500,-. Navíc v mém případě mám autorizák 70 km daleko a servis, který je minimálně stejně kvalitní mám 5 km daleko.
Jasně, že se automechanikům oktávky líbí. Taky ji nejlíp znají. A jejich přání by bylo, aby všichni měli stejnou, aby měli jednodušší práci. Věřím, že je jim oktávka sympatická, jezdí jich hodně a už vědí kam sáhnout.
Mechanik doporucuje leda auto, ktery bude mit casto na dilne :-)