Diskuze
Ojetiny nad 200 tisíc: Devět z deseti automechaniků doporučuje Octavii
Děkujeme za pochopení.
J82a51n 42V91a88š66á68t73k37o
Devět z deseti má furt servisu nějakou oktávii, takže už umí opravit poslepu. Hyundai se mechanikovi jen tak nedostane, protože se u něj jenom mění olej a filtry.
R62o76m10a72n 63H63o94k48y73n42á34ř
Skvělý článek, konečně, díky za něj. A co třeba porovnání s focusem, aurisem, civicem, meganem a dalšími francouzy? Nebo o třídu výš a dva roky starší konkurence?
M12a36r80e83k 92J52a12n28e44č57k73a
Poslední spolehlivá Škodovka byla Felicie, protože, co ve Škodovce není, to se nemůže pokazit To je důvod, proč je mechoši mají rádi, opravují je totiž často a díky tomu už ví, kam u nich šáhnout a co za další díl rovnou zase objednat
D23a36v29i70d 60H14o12l23m22a65n
To jsou stále Ti samí automechanici, co tvrdí, že u Renaultů Thalie je problém koroze karoserie a výfuk? Tak to pak jo. To jsou Ti praví odborníci...
D68u59š69a16n 25N31o93v37á53k
9 z 10 nejsou automechanici, ale ovce opravující koncern, spíše výměňáři. Taky to v servisech vypadá. Kvalitu aby pohledal.
M96a58r27e51k 25J56a69n58e98č45k63a
Kdo něco uměl, šel dělat raději na sebe, tak se není čemu divit.
J50i38ř78í 87H63a73v52á92č12e89k
I30 prohrává, protože ji trápí TPMS senzory, který si v dílně opravis sám za tisícovku, zatímco vyhrává Octavia s vadnymi EGR ventily :-))))
S45t60a30n67i43s76l20a76v 77K30r18e89j89c60a25r
Osobně by mne zajímalo něco jiného. Jak se liší poruchovost vozidel vyrobených v ČR Jak se liší poruchovost automobilů z TPCA -Hyundai - Škoda Jsou lepšími řemeslníky kolínáci, boleslaváci nebo nošovičáci Srovnejte si nabídky ojetin v autobazarech s poukazem prvního majitele. Zatím v ČR nejde srovnávat Dacii s Ladou Žiguli dvacátého prvního století. Nejsme v době husákovského socialismu, kdy nic jiného nebylo k mání. Za většinu problému ale si může vlastník a majitel řidič vozidla. Otázkou také může být kvalita subdodavatelů jež díly automobilkám dodávají.
O95n84d14ř24e89j 55B13u76r57e25š
Nevíte někdo jaké jsou zkušenosti s 1.8tsi? Spolehlivost, výkon, spotřeba ...
Š39i79m81o52n 50M78a11r35t62y60n97e96k
Z motorů 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI je jen 1,8 TSI asi největší průšvih. Nejen, že má problémy s rozvody také , k tomu praskání skříní turba a především má problém s nevhodnou konstrukcí pístů a pístních kroužků (tato konstrukční vada způsobuje zvýšenou spotřebu oleje a je odstranitelná pouze kompletní rozborkou motoru s výměnou pístů a ojnic).
Výkonově je na tom dobře, na rozdíl od 1,4 TSI je na něm znát zátah turba až do vyšších otáček.
A se spotřebou počítat tak kolem 7 – 8 litrů při normálním používání, pod 6 litrů se reálně nedostaneš (pokud nepojedeš eko-soutěž).
F82i81l79i59p 80Z30á25v55o59d48n28ý
Mě by zajímalo, proč s Hyundai i30 z roku 2016 někdo jezdí k nezávislému mechanikovi, když je to auto ještě do roku 2021 v záruce.
Š71i66m88o48n 77M21a44r41t83y71n51e13k
A proč ne? Když výměna oleje v autorizáku stojí 6500,- a jinde jí udělají za 2500,-. Navíc v mém případě mám autorizák 70 km daleko a servis, který je minimálně stejně kvalitní mám 5 km daleko.
P95e37t34r 36P50o16s64p36í98š27i98l
Jasně, že se automechanikům oktávky líbí. Taky ji nejlíp znají. A jejich přání by bylo, aby všichni měli stejnou, aby měli jednodušší práci. Věřím, že je jim oktávka sympatická, jezdí jich hodně a už vědí kam sáhnout.
P11e32t44r 39P73a82u60l11u65s
Mechanik doporucuje leda auto, ktery bude mit casto na dilne :-)
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky
Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...
Vyřešte nespavost svých dětí
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...