- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdybych čekal na těch aspoň +7 v noci, tak na letních jezdím od půlky června max.do první půlky září.
P.s. žádné hory, 650 m n.m.
A mohl by autor článku František Dvořák (fdv) nyní, když už je soutěž uzavřena sdělit správnou odpověď na soutěžní otázku? To proto, abychom se poučili a netvrdili, že ta naše odpověď byla správná i když, třeba nebyla.
Konec března ale neplatí všude. Včera jsem si chtěl u známého v pneuservisu domluvit termín a nepochodil jsem. Varoval mne, že když hodně jezdím na výlety, tak že v některých sousedních státech platí bez vyjímky 15. Duben. Tak dráždit rakouskou policii se mi opravdu nechce !
Lobing pneumatikářských firem dostává čím dál tím vyšší obrátky.
Cílem této "soutěže" (a dalších podobných) není nechat někoho vyhrát Není vůbec kontrolovatelná, zpravidla vůbec nikoho nevylosují. Cílem je získat e-mailové adresy potenciálních klientů z této oblasti spotřeby a tyto se pak dobře prodávají mezi dodavateli pneumatik či jiných výrobků k tzv. cílené reklamě....
Můžu spíš položit otázku? Proč se životnost (výdrž) pneumatik Continental neustále zkracuje? :)
Otázka je špatně položená! Správně by mělo být od 31.října do 1. dubna!
Je špatně položená, také jsem ten chyták objevil.
Správná odpověď na otázku v tomto znění je 1,6 milimetru. I když nevím, proč jsou zmíněny zimní pneumatiky.
ano takove a podobne souteze jsou jen na to nachytat nove kontakty a emaily
ty gumy se musi necim zaplatit, nic neni zadarmo
Nechápu, proč tedy závodní vozy používají mimo zimu (ev. déšť) měkké "slajky"
To je přece evidentní. Když na závodním okruhu začne pršet, tak ti co jezdí do té doby na slick obutí hned zajedou do boxů a přezují na obutí do deště. Zatímco běžný člověk nemá k dispozici tyto boxy a tak musí mít pneu vhodné i do deště i když zrovna neprší. I když by slicky za slunného dne na asfaltu posloužily lépe.