- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mám astru z 1999. pořád jezdí, trochu zrezlé kouty, ale věřím že cestu po Evropě/nebo klidně i za Ural/kamkoli a zpátky dá. stačí jen benzín a 1x servis za rok
Mam Agilu 2003 ctyrvalec. Nalital jsem s ni pres 200 000km na lpg a stale jezdi bez problemu. Jen standartni servis 1x rocne. A to si v roce 2003 klepali v opelu na hlavu, ze tam chci LPG.
Takže bulvární nadpis o prodeji vývoje a následuje víceméně to, že by se měl vývoj zmenšit na cca polovinu..... protože ve stavu v jakém je, ho firma živí s velkými obtížemi. A ve spojení s vývojem francouzským prostě tak obrovský vývoj nebude zapotřebí.
Zbavují se všeho co má cenu a dává smysl.
Francie, země kde vše řídí odbory. Kdo co jiného také čekal.....
Zajimave ze na zacatku se pise ze chteji prodat vsechno to, co je pozdeji popisovano jako ze ma Opelu zustat - pohon, testovani, ...
Jenom Tavarez vic, jak to bude. Ten nasliboval hory-doly, treba Britanii a Nemecku ze nebude propoustet a co nedavno ohlasil, propousteni 5000 lidi.
Sam priznal, ze v nekterych zemich lide nechteji francouzska auta. Asi si mysli, ze bude stacit jenom strhnou znacek lva z pridi a prilepit tam blesk a dat jine radio a lide uz to budou kupovat jako nemecke auto.
Tak jako německé auto lze koupit leccos...
Kam vleze francouz tam ani tráva neroste,podobně dopadne Opel
Ano, treba SABA vyrabela snad nejlepsi a nejspolehlivejsi televize na svete. A kratce pote, co ji stejne jako Telefunken koupil francouzsky koncern Thomson, uz to s nima slo z kopce.