Diskuze

Opel má nové šestnáctistovky. Jsou spíš pro kliďasy

Opel začíná velkou motorovou ofenzivu a jejím základem se stanou agregáty s objemem 1,6 litru. Zážehové motory konečně nasazují přímé vstřikování benzinu. Nové vznětové a benzinové motory jsme krátce vyzkoušeli. První dojem je pozitivní, spíše než nárůst výkonu ohromí jejich klidný projev.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Njvětší zrůdnost je cpát do dieselových osobáků močovinu.

1 0
možnosti

J65i19ř22í 73Z10ý37k70a

29. 5. 2013 2:32

děje se tak minimálně desítku let a nikomu to nijak asi nevadí - ta auta se vesele prodávají. Viz HDI, případně TDCI.

0 0
možnosti

... a po osmém pivu napsal Cimrman už jen Opel - popel.

0 0
možnosti

Ovšem Passat III byl taky o půl tuny lehčí než současná Zafira.

1 0
možnosti

Jeste, ze mam poctivy motor, 2.5l 6valec atmobenzin, 200 koni, 6800 rpm s adekvatnim zprevodovanim, takze na 5ku muzu jet 60km/h na volnobeh po meste  i 250km/h na omezovaci otacek po dalnici a porad mam vykon a pruzne zrychleni podle svych predstav.

Takovy motor a takove zprevodovani uz 10 let u zadne automobilky nekoupite, ani za zadne penize.. proste EU legislativa a normy to zabily. Rv

3 2
možnosti

K98a90r87e44l 53H49o74r69á29k

28. 5. 2013 11:14

Ještě že tu máme vrakoviště a koncernové převodovky jsou záměnné ;-) Obvykle nebývá problém napasovat tam kratší převodovku podle vkusu každého soudruha.

0 1
možnosti

Ople, diky za ty filtry (EGR, DPF, DeNOx, SCR)

S pozdravem chodec a cyklistaR^EU

2 4
možnosti

M20a49r85e94k 64H40r70u30b29y

28. 5. 2013 12:23

...s pozdravem - autorizovany servis ;-)

5 0
možnosti

S těma normama a ekologií to bude nějaký pochybný... Jako služebáka jsem měl 4 verze oktávek, uvádím pro srovnání...Nejlepší motor v první dvojkové 1,9TDi s řetězem na rozvodech, nejnižší spotřeba, nejlepší výkom... ony všechny ty 1,6 a 1,4 i slavná ekoline, či jak se to jmenuje měly vyšší spotřebu, při svižné jízdě zantelně a výdrž motoru nižší....

3 0
možnosti

1.6 DISI je pěkný, technicky dotažený motor (Opel narozdíl od koncernu nevystřelí na svět totální nedodělek aby ho opravil až po 4 letech v dalším modelu). Věřím, že půjde jezdit jak klidně za 7,5L, tak i hodně vesele. Problém je v tom, že ho Opel nemá do čeho dát - Astra i Insignia mají nadváhu a jsou uvnitř malé a zvenčí velké...

3 0
možnosti

Opel není v koncernu? ;-)

0 6
možnosti

J50a90n 64K50r43p64e45c

28. 5. 2013 9:23

jinymi slovy je zavada na takovem motoru opravitelna pouze jeho celkovou vymenou.

5 0
možnosti

No o úspoře paliva bych raději nemluvil, protože všechny tyhle normy EURO pouze snižují efektivitu motoru, tedy zvyšují spotřebu. Veškerý přínos vývoje jde tedy na úkor eko norem - fuj. 

Chlubit se "laboratorním" údajem o spotřebě Zafiry kolem 4,1 litru je ve srovnání např. s VW Passat r.v. 93 1,9 dokázal jezdit za 4,5 litru nafty!!!

Tomu říkám vývoj za 20 let.

8 0
možnosti

a jaký měl ten Passat z roku 93 výkon?

2 2
možnosti

Mikromotorek navíc ropák, pro mě nezajímavé. Raději americkou káru s 6tiválcem, jednoduchou a robustní. Elektronické serepetičky si nechte, nikdo je na nic nepotřebuje, já chci auto co vydrží 500 000km s rozumnou údržbou ....

6 1
možnosti

mám pro tebe špatnou zprávu - taková aute se už nedělají a dělat nebudou;-(

1 0
možnosti