- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Njvětší zrůdnost je cpát do dieselových osobáků močovinu.
děje se tak minimálně desítku let a nikomu to nijak asi nevadí - ta auta se vesele prodávají. Viz HDI, případně TDCI.
... a po osmém pivu napsal Cimrman už jen Opel - popel.
Ovšem Passat III byl taky o půl tuny lehčí než současná Zafira.
Jeste, ze mam poctivy motor, 2.5l 6valec atmobenzin, 200 koni, 6800 rpm s adekvatnim zprevodovanim, takze na 5ku muzu jet 60km/h na volnobeh po meste i 250km/h na omezovaci otacek po dalnici a porad mam vykon a pruzne zrychleni podle svych predstav.
Takovy motor a takove zprevodovani uz 10 let u zadne automobilky nekoupite, ani za zadne penize.. proste EU legislativa a normy to zabily.
Ještě že tu máme vrakoviště a koncernové převodovky jsou záměnné Obvykle nebývá problém napasovat tam kratší převodovku podle vkusu každého soudruha.
Ople, diky za ty filtry (EGR, DPF, DeNOx, SCR)
S pozdravem chodec a cyklista
S těma normama a ekologií to bude nějaký pochybný... Jako služebáka jsem měl 4 verze oktávek, uvádím pro srovnání...Nejlepší motor v první dvojkové 1,9TDi s řetězem na rozvodech, nejnižší spotřeba, nejlepší výkom... ony všechny ty 1,6 a 1,4 i slavná ekoline, či jak se to jmenuje měly vyšší spotřebu, při svižné jízdě zantelně a výdrž motoru nižší....
1.6 DISI je pěkný, technicky dotažený motor (Opel narozdíl od koncernu nevystřelí na svět totální nedodělek aby ho opravil až po 4 letech v dalším modelu). Věřím, že půjde jezdit jak klidně za 7,5L, tak i hodně vesele. Problém je v tom, že ho Opel nemá do čeho dát - Astra i Insignia mají nadváhu a jsou uvnitř malé a zvenčí velké...
jinymi slovy je zavada na takovem motoru opravitelna pouze jeho celkovou vymenou.
No o úspoře paliva bych raději nemluvil, protože všechny tyhle normy EURO pouze snižují efektivitu motoru, tedy zvyšují spotřebu. Veškerý přínos vývoje jde tedy na úkor eko norem - fuj.
Chlubit se "laboratorním" údajem o spotřebě Zafiry kolem 4,1 litru je ve srovnání např. s VW Passat r.v. 93 1,9 dokázal jezdit za 4,5 litru nafty!!!
Tomu říkám vývoj za 20 let.
a jaký měl ten Passat z roku 93 výkon?
Mikromotorek navíc ropák, pro mě nezajímavé. Raději americkou káru s 6tiválcem, jednoduchou a robustní. Elektronické serepetičky si nechte, nikdo je na nic nepotřebuje, já chci auto co vydrží 500 000km s rozumnou údržbou ....
mám pro tebe špatnou zprávu - taková aute se už nedělají a dělat nebudou