- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Psal jsem už jinde. Problém není splnit normy, dokonce ještě mnohem tvrdší, problém je, za jakou to bude cenu.Může výrazně zvednout prodejní cena a i provoz bude dražší. Rozhodně se zvedne trochu i spotřeba.
Na fotce je ECOTEC. To je ale "benzinak" preci
"Nekonečný" seriál Jedou v tom všichni Dalším Dílem Pokračuje
https://www.youtube.com/channel/UCM5qU1vPX3yrrQdFNTL5IbQ/videos
Když jsem před časem psal, že máslo na hlavě mají všichni, někteří jedinci se smáli. ... Teď se směju já. :-)
legrační na tom je, jak se to postupně rokrývá, tak je to čím dál jasnější. Zatím odolávají Asijati.
To je problém toho že když dva dělají totéž není to totéž. Paradoxně ten původní dieselgate problém u VW byl jeden z mála co byl legální a KBA prošel - byl totiž "chytře" postaven nikoliv na rozpoznání měřícího cyklu (to je výslovně zakázané, proto teď KBA tyhle další auta kosí) ale na naprogramování jednoho jízdního režimu na zcela identické podmínky.
když už diesel, tak jedině ve vozidle francouzské výroby, nejlépe citroen.
No a obecně nejlépe benzín atmosféra dvoulitr, japonec, nebo korejec. Kdo je šetřílek, ideálně s přestavbou LPG.
Nemyslím motory Isuzu, ale dieselové motory Opel se odjakživa chovaly divně.
Tak proto to GM včas prodal? Uvidíme, jestli si to hoši od PSA smluvně podchytili.
Tak to jsou myslim ty vozy, ktere Euro 6 "splnili" bez SCR jenom s DeNoxem. Ze pry to staci. Jiste na to mereni v te dobe to asi postacovalo. A aby DeNox nezral moc nafty, tak se cisteni spalin za jizdy vyplo. Majitel dieseloveho vozu nejradeji hledi na diplej palubhiho pocitace s prumernou spotrebou ne do spetneho zrcatka.
Dieselgate zaklope na dvere všetkým výrobcom...otázka je kedy