- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak si to vemte takhle: do pana na parkovisti nacouvalo jiny auto (pomerne mala rychlost)...na aute se musel vymenit predni naraznik, oba predni bi-xenonovy svetlomety, mrizka se znakem...v mrizce byl ale radar tempomatu, v narazniku pak odesla nejaky ty cidla parktronicu, plus dalsi nejaky radarovy senzor... ram neposkozen, chladice neposkozeny, hlinikova vyztuha pod naraznikem ok, tim chci rict, ze to odnesly tzv. jen plasty. Cena vcetne prace a lakovani narazniku? 155.000 Kc bez dph. Ano bez dph... Auto stary 9 let...Akorat teda mercedes... tak o cem se bavime...
ono staci i zanovni auto s kterym majitel nebo firma jezdi jako prase - po zaruce se ho ihned zbavi a novy majitel si mysli ze ma neco eno nuno
Moderní světlomety nebo přední nárazník s čidly/radarem pro tempomat a 120 tisíc vám stačit nebude na opravu malého ťukance...
Felicie po generálce spodku karoserie, s LPG a s tažným. To bude jednou velikej majetek.
Tak ona je havárie a havárie. 120 tisíc dneska může být měněné přední světlo a blatník, po nárazu v 10 km/h někde na parkovišti před obchoďákem. Stejně dobře to může být bouračka na airbagy. Zalezi, co za auto se opravuje.
K těm cenám. Lehce promáčklé zadní dveře u Caddy = škoda 90 tis. Tolik k těm škodám. Pokud se to hodnotí jako oprava v autorizovaném servisu tak 120 tis. je třeba odřený bok a pod.
ty bys dal u 11 let starýho auta 120 tisíc za spravení odřenýho boku?, to nedělej, klidně to prodej s odřeným bokem a 120 tisíc si nech, se sem vozí bouraný auta za 60 tisíc
Tak za prvé - denně projíždím kolem 4 bazarů a žádný z nich nezeje prázdnotou a je tam na pohled dost hezkých vozů.
A za druhé - je rozdíl na jakém autě je ta cena opravy. Mě měnili na autě dveře a dávali do laku blatník a stálo to 115tis. A to ty dveře byly vlastně jen rýpnuté....
a za třetí jsem jezdil s nabouranými dveřmi tři roky a pak jsem auto s nimi prodal bez slevy, jen jsem to, že jsou poškozeny přední i zadní dveře dal pro jistotu do kupní smlouvy, na tom že jsou autobazary plný kdovíjak opravených aut to ale stejně nic nemění
článek o ničem. Snaha vyvolat dojem, že s auty na benzín a naftu se bourá víc. A stav, kdy po bouračce se původní majitel snaží se auta zbavit je normální. Bohužel, není přebytek nových aut a skupina lidí, co relativně rychle zánovní auto "poslali dál" a pořídili si nové nemá z čeho brát. A tak ojetiny, které za něco stojí si majitelé nechávají. Z tohoto pohledu není "vítězství" hybridů žádné vítězství (lidi se jich zbavují i v této pro výměny aut nepříznivé době).
byly mnohem horší doby pro výměnu aut a bouračky se sem vozí furt, to není nic novýho a s dobou to nesouvisí
Utržené plastové packy na světlometu a prasklá plastová krytka na nárazníku pojišťovnu vyšly na 20 tisíc. 130 je u nového auta na úrovni malé strkanice při parkování.
presne ako pisete. kolega drcol na parkaci. praskol hlavny svetlomet (bi led) a nejake plasty okolo. skoda 10000 kc z toho snad 55000 stalo to svetlo. obycajna Toyota Auris hybrid rv 2017
Je to logicke. Kvalitni ojete auto na trh nikdy neprijde a pokud vyjimecne ano, umrtim puvodniho vlastnika, skonci v rodine bazarnika ci jeho pratel pokud nezustane v puvodni rodine. Bazarnici se neuzivi tim, ze prodaji kvalitni vuz s malou marzi, ale prodejem plecky za hodne penez po te co postavi Potemkinovu vesnici pro nejakou kafku.
Prodával jsem svého času svou Fabku, kterou jsem měl od nového vozu, s pravidelným a dohledatelným servisem (v autorizáku), za celý život nehavarovaná. Pro zajímavost jsem s ní zajel do bazaru a zvřejnil inzerát k prodeji. Koupili by takové auto, ale za 60% tehdejší ceny těchto vozů. Nechal jsem ji tak raději v rodině, kde slouží vesele dál