Diskuze

Ojeté elektromobily jsou vzácné. Fenomén citigo si skvěle drží cenu

Ceny ojetých elektromobilů padají rychle. Nejmenší škodovka se ovšem vymyká: skoro vůbec neztrácí cenu, právě naopak. Použité Citigoe iV je až o sto tisíc dražší, než za kolik se zpočátku prodávalo nové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

No bodejť ne, keď škoda prodávala citigo 200 000pod náklady...

0 0
možnosti
SN

Na spalovacím motoru je v zimě úžasná věc. Že topíte kabinu odpadním teplem. U elektromobilu za saunu uvnitř zaplatíte dojezdem. V jedničkové octavii je radiátor napojen přímo na chladící okruh motoru.

Takže cesta po dálnici v tričku a bez bot i v lednu.

0 0
možnosti
MS

Tak si pořídíte za obrovské peníze (nevýhodný poměr ceny a užitné hodnoty) elektromobil a brzy zjistíte, že to bude problém s nabíjením. Nehledě na fakt, že v EU bude po zastavení jaderných zdrojů v Německu v roce 2022 nedostatek elektřiny. Nemluvě o absurdním faktu, že se budou muset ještě více činit uhelné elektrárny. Ať žije bezemisní provoz elektroaut s výfukem v tepelné elektrárně - v ČR polovina výroby. Že obava z nedostatku elektřiny jako takové není nemístná, připomíná nejlépe krok výrobců elektrické energie ve Velké Británii. Ti si na tamním regulátorovi, Ofgemu, chtějí vymínit možnost vzdáleného přerušení dobíjení elektrických aut v domovech jejich majitelů, pakliže v síti nebude dostatek elektřiny, který by takové dobíjení mohl obsloužit. A něco takového požadují dnes, kdy v Británii ani v Evropě žádné podstatné množství elektrických aut nejezdí.

Výrobci ve svém návrhu konstatují, že „elektrické sítě ve Velké Británii nebyly dimenzovány tak, aby zvládly podstatnou dodatečnou poptávku, kterou některá zařízení spotřebitelů (jako elektrické automobily) představují”. Aby tento problém mohl být vyřešen, může být nezbytné „dovolit distributorům ovládat zařízení spotřebitelů (jako elektrických aut) napojených do infrastruktury.” Podle návrhu by navíc zákazníků nebyla poskytována žádná kompenzace, pokud by byli zásobováni takovým řešením infrastruktury, která něco takového dovolí.

Takže s elektrickým autem vás čeká také týdně(?) aktualizovaná tabulka, kdy si smíte auto nabít a tedy i s ním jezdit. Hlavně že teď můžete s EL autem na dálnici bez známky. Když ptáčka lapají...

3 10
možnosti
JJ

J59i18ř31í 77J37i94r92k50ů

4. 12. 2020 23:14

Tak dlouhý příspěvek a takový totální žvást. Měl byste se stydět za vaši nevědomost a plácání 1000x vyvrácených hospodských nesmyslů. Studujte trochu!

6 1
možnosti
PM

Kopě ojetiny je vždy riziko. Protože nikdo nevý jak se o něj předchozí majitel staral. U bateriových si myslím, že péče o baterie je ještě víc důležitá. Nevíte kdy jak často dobíjel a při jaké kapacitě. U spalováku prázdná nádrž tolik nevadí.

1 0
možnosti
MK

Tak baterie v zásadě vadí jen to, když ji někdo vybije "do nuly" a pak nechá navíc delší dobu stát, to je problém i nasimulovat, než že by to někdo reálně dělal...

2 1
možnosti
JF

J23i86r55i 13F98i16n62k

4. 12. 2020 15:02

No ale vždyť místní odborníci trvdi že ojetý Ev je neprodejný.. ach jo, zas se jim zboří jedna babovicka za písku.

Zla, zla redakce!

5 2
možnosti
PV

Tak všechno má svého kupce, je to jen otázka ceny. pokles o 54% za 4 roky je asi docela dost ale nejsem expert.

Zánovní garantované vozy přímo od škody jsou asi něco jiného než pár let ojetý EV od borců z áček.

0 0
možnosti
LH

Přesně, ojetá nákupní taška, kde během pár let dám polovinu pořizovací ceny nového auta za baterií, to byl vždycky můj sen :)

12 8
možnosti
MG

Ale trh si to nemyslí

6 0
možnosti
JB

Elektrické malé auto do velkých aglomerací má smysl jako druhé auto na dojíždění do práce, je to výhodnější pro lidi, kteří si to mohou dobít doma, jako plnohodnotný vůz pro rodinu je to jenom pro nadšence co na to mají, pro většinu populace je i to malé el. auto nesmysl, nemají na to, takže tlakem na pilu v brzké budoucnosti dopadnete jako na Kubě, i starý vrak bude mít velkou hodnotu

10 7
možnosti
MH

Je to začarovaný kruh. e-auto má smysl ve velkých městech, tam ale většina bydlí v činžáku, kde jste rád, že vůbec někde zaparkujete, natož ještě nabíjet. Ideální asi jen do satelitu. E-auta mají prostě svoji klientelu a nepokryje všechny potřeby. Zákaz prodeje aut se spalovacími motory, jak se to někde plánuje, zavání velkým průšvihem.

1 0
možnosti
Foto

Jako pardon, 70%? S tim tristnim dojezdem novych aut mi to prijde docela mizerie a hodne vysoka investice do par let.

8 2
možnosti
TP

Když si vzpomenu, jaký byl život s baterií v Macbooku, která měla dle diagnostiky kolem 70% design capacity, tam mě to celkem děsí. Z pohodového pracovního dne na baterce u nového stroje, to už po dvou hodinách řvalo, že chce šťávu.

0 5
možnosti