Diskuze
Ojeté elektromobily jsou vzácné. Fenomén citigo si skvěle drží cenu
Děkujeme za pochopení.
M67a62r73i58á13n 48M12a53r38k14o23v44i24č
No bodejť ne, keď škoda prodávala citigo 200 000pod náklady...
S52t61a88n25i89s46l75a82v 38N51ý92v90l47t
Na spalovacím motoru je v zimě úžasná věc. Že topíte kabinu odpadním teplem. U elektromobilu za saunu uvnitř zaplatíte dojezdem. V jedničkové octavii je radiátor napojen přímo na chladící okruh motoru.
Takže cesta po dálnici v tričku a bez bot i v lednu.
M40i58l11a49n 13S17m57u22t33n85ý
Tak si pořídíte za obrovské peníze (nevýhodný poměr ceny a užitné hodnoty) elektromobil a brzy zjistíte, že to bude problém s nabíjením. Nehledě na fakt, že v EU bude po zastavení jaderných zdrojů v Německu v roce 2022 nedostatek elektřiny. Nemluvě o absurdním faktu, že se budou muset ještě více činit uhelné elektrárny. Ať žije bezemisní provoz elektroaut s výfukem v tepelné elektrárně - v ČR polovina výroby. Že obava z nedostatku elektřiny jako takové není nemístná, připomíná nejlépe krok výrobců elektrické energie ve Velké Británii. Ti si na tamním regulátorovi, Ofgemu, chtějí vymínit možnost vzdáleného přerušení dobíjení elektrických aut v domovech jejich majitelů, pakliže v síti nebude dostatek elektřiny, který by takové dobíjení mohl obsloužit. A něco takového požadují dnes, kdy v Británii ani v Evropě žádné podstatné množství elektrických aut nejezdí.
Výrobci ve svém návrhu konstatují, že „elektrické sítě ve Velké Británii nebyly dimenzovány tak, aby zvládly podstatnou dodatečnou poptávku, kterou některá zařízení spotřebitelů (jako elektrické automobily) představují”. Aby tento problém mohl být vyřešen, může být nezbytné „dovolit distributorům ovládat zařízení spotřebitelů (jako elektrických aut) napojených do infrastruktury.” Podle návrhu by navíc zákazníků nebyla poskytována žádná kompenzace, pokud by byli zásobováni takovým řešením infrastruktury, která něco takového dovolí.
Takže s elektrickým autem vás čeká také týdně(?) aktualizovaná tabulka, kdy si smíte auto nabít a tedy i s ním jezdit. Hlavně že teď můžete s EL autem na dálnici bez známky. Když ptáčka lapají...
J86i32ř43í 33J79i77r42k55ů
Tak dlouhý příspěvek a takový totální žvást. Měl byste se stydět za vaši nevědomost a plácání 1000x vyvrácených hospodských nesmyslů. Studujte trochu!
P17e86t79r 60M94a82l44i40š46k94a
Kopě ojetiny je vždy riziko. Protože nikdo nevý jak se o něj předchozí majitel staral. U bateriových si myslím, že péče o baterie je ještě víc důležitá. Nevíte kdy jak často dobíjel a při jaké kapacitě. U spalováku prázdná nádrž tolik nevadí.
M20a80r66t64i17n 52K52a87r10á16s86e11k
Tak baterie v zásadě vadí jen to, když ji někdo vybije "do nuly" a pak nechá navíc delší dobu stát, to je problém i nasimulovat, než že by to někdo reálně dělal...
J67i13r51i 13F59i19n47k
No ale vždyť místní odborníci trvdi že ojetý Ev je neprodejný.. ach jo, zas se jim zboří jedna babovicka za písku.
Zla, zla redakce!
P60a96v16e66l 68V75a21l27e93n75t71a
Tak všechno má svého kupce, je to jen otázka ceny. pokles o 54% za 4 roky je asi docela dost ale nejsem expert.
Zánovní garantované vozy přímo od škody jsou asi něco jiného než pár let ojetý EV od borců z áček.
L66e35o79p36o89l41d 48H30o84r60á85k
Přesně, ojetá nákupní taška, kde během pár let dám polovinu pořizovací ceny nového auta za baterií, to byl vždycky můj sen :)
J14i56ř55í 46B31r40u39t74o83v34s97k74ý
Elektrické malé auto do velkých aglomerací má smysl jako druhé auto na dojíždění do práce, je to výhodnější pro lidi, kteří si to mohou dobít doma, jako plnohodnotný vůz pro rodinu je to jenom pro nadšence co na to mají, pro většinu populace je i to malé el. auto nesmysl, nemají na to, takže tlakem na pilu v brzké budoucnosti dopadnete jako na Kubě, i starý vrak bude mít velkou hodnotu
M18a10r77e71k 75H69r76a97d63i74l
Je to začarovaný kruh. e-auto má smysl ve velkých městech, tam ale většina bydlí v činžáku, kde jste rád, že vůbec někde zaparkujete, natož ještě nabíjet. Ideální asi jen do satelitu. E-auta mají prostě svoji klientelu a nepokryje všechny potřeby. Zákaz prodeje aut se spalovacími motory, jak se to někde plánuje, zavání velkým průšvihem.
P10a21v57e21l 91M49a27r35t24i73n38e46k
Jako pardon, 70%? S tim tristnim dojezdem novych aut mi to prijde docela mizerie a hodne vysoka investice do par let.
T61o78m34á89š 67P10r18c54h11a35l
Když si vzpomenu, jaký byl život s baterií v Macbooku, která měla dle diagnostiky kolem 70% design capacity, tam mě to celkem děsí. Z pohodového pracovního dne na baterce u nového stroje, to už po dvou hodinách řvalo, že chce šťávu.
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu
Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
Nejdůležitější elektrická kia přibzučí už na podzim. Prošmejdili jsme ji
EV3 bude jedním z nejdůležitějších modelů značky Kia. Relativně malý, jen 430 centimetrů dlouhý...
Čínská odveta v automobilové obchodní válce. Expert navrhuje zvýšit cla
Čína by kvůli obchodní politice Evropské unie a Spojených států měla zvýšit clo na dovoz velkých...
Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu
Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...
Sennamanie v Imole. Byli jsme tam, kde se před 30 lety zabil závodnický bůh
Letos v květnu uplynulo třicet let od chvíle, kdy přišel na okruhu v Imole po nárazu do zdi v...
Prodej bytu 3+1, 67 m2 - Přerov II-Předmostí - ul. Pod Skalkou
Pod Skalkou, Přerov - Přerov II-Předmostí
2 721 000 Kč