Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Co v autě není, nerozbije se. U ojetin se vyhněte luxusu a složité technice

Zkuste hádat. Když budete mít vedle sebe inzeráty na stejně drahé plně vybavené BMW řady 7 a Škodu Octavia v základní výbavě Active, u kterého auta je větší šance, že nějaký prvek luxusní výbavy přestane fungovat? Samozřejmě u BMW, protože ve zmíněné Octavii žádný takový prvek výbavy není.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J67i39r74i 20B15r69a93d

7. 3. 2021 23:21

S autama je to tak trochu jako se zenskejma....

0 0
možnosti
Foto

J89i45r86i 43B98r63a59d

7. 3. 2021 23:17

Tak tenhle clanek se asi nebude libit mnohemu prodavaci ojetin..

0 0
možnosti

Bohužel auta bez zbytečností se dnes již nevyrábí. Místo el. stahování oken bych preferoval pohodlnější sedačky pro delší cesty. Zrušil bych různé omezovače a automatické vypínače , či regulátory . Cena by šla dolů a nebyly by závady na těchto zbytečnostech.

0 0
možnosti

Co to je za clanek? V podstate nic nerikajici clanek, kde podle autora kazdej, kdo nechce octavku prvni generace, nebo ladu nivu, chce jen machrovat na sousedy a ceka ho peklo v servisu. V uzasu nechapu, co jsem prave docetl. Hadam, ze si soused prave koupil jeho vysnenoz karu, zatim co on opren prave o onu octavku prvni generace jen mezi zubama pronesl “to bych nechtel, stejne to bude stat penez ten servis” a rychle se sel uklidnit timto clankem..

1 2
možnosti

Já jsem hledal auto bez zbytečností i když jsem ho kupoval jako nové;-).

2 0
možnosti

Poněkud slátanej začátek co míchá páté přes deváté. Na jednu stranu začne rozlišováním aut podle segmentu a rádoby luxusu s tím souvisejícího, ale pak skončí u toho že adaptivní podvozek octavie vyjde provozně dráž než většina normálních podvozků premie.

Jinak řečeno jde spíš o konkrétní prvek v konkrétním autě - plnohodnotná čtyřkolka u audi má absolutní spolehlivost a menší provozní náklady než spojka v octavii, měničová převodovka vs dvouspojky to samé, motory obdobně - vyšší třídy nejsou downsizingem postiženy zdaleka tolik, a jejich normální motory si u ojetin poradí s nájezdem obecně lépe než downsizing.

Takže nemíchat složitost a spolehlivost a luxus a výbavu, on se standart posouvá rychle a právě taková kompaktní octavie má dneska běžně výbavu nacpanější než střední třída před 10ti lety.

2 1
možnosti

J24a26n 72B45a65r15t71a

1. 3. 2021 13:32

subaru ma v servisnim planu taky co 60tkm vymenu oleje v prevodovce a diffech. Ale ze by ty 3tkc byly zasadni pro rozhodovani , co se tyce provoznich nakladů ?? dnes se resi asi jine veci a za jine castky...

0 0
možnosti

Uvědomují si to i výrobci? Respektive všichni ti dobrodinci, kteří vymýšlejí, co všechnu musí nová auta splňovat? Není to o tom, že by neměl být pokrok, ale že by neměly být zbytečnosti.

2 0
možnosti

pokrok jsou právě ty drahé a kazící se zbytečnosti, které člověka rychleji donutí si koupit zase nové;-) to jen my v chudších zemích pak brečíme nad kazícími se ojetinami;-)

0 1
možnosti

Kde nic není, ani smrt nebere! ;-D

1 0
možnosti

to je zase článek... no jestli si můžu tipnout, tak se dříve něco pokazí na té ochcávce než na tom vybavenějším bmw ;-D

3 5
možnosti

Tak tady za někoho promluvil jeho mindrák? Copak, předjel tě někdo ve škodovce? A tys mu ve svém 20 let starém BMW nestačil?

8 3
možnosti

Tak tady jsem doma - mám PEUGEOT 1,9 D, naprostej holomráz, dokonce ani zapalovač na cigarety v popelníku nebyl ( kupodivu drát se svorkovnicí se za záslepkou schovával tak jsem tam ten zapalovač dal ) . A teď na jaře mu bude 30 let a stále se to hejbe a mrská, na cestu do práce a kolem komína naprosto skvělá kára. Až se po skončení platnosti STK budeme loučit, tak to bude se slzou v oku. A přísahám, kdyby byla možnost koupit nový nebo opravdu zachovalý kus, jdu do něj bez váhání znovu.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...