Diskuze
Co v autě není, nerozbije se. U ojetin se vyhněte luxusu a složité technice
Děkujeme za pochopení.
J67i39r74i 20B15r69a93d
S autama je to tak trochu jako se zenskejma....
J89i45r86i 43B98r63a59d
Tak tenhle clanek se asi nebude libit mnohemu prodavaci ojetin..
J69a41r74o92s66l94a41v 22Š60m92e42j33d38a
Bohužel auta bez zbytečností se dnes již nevyrábí. Místo el. stahování oken bych preferoval pohodlnější sedačky pro delší cesty. Zrušil bych různé omezovače a automatické vypínače , či regulátory . Cena by šla dolů a nebyly by závady na těchto zbytečnostech.
M84i73c24h59a69e35l 98K98a10b78á10t
Co to je za clanek? V podstate nic nerikajici clanek, kde podle autora kazdej, kdo nechce octavku prvni generace, nebo ladu nivu, chce jen machrovat na sousedy a ceka ho peklo v servisu. V uzasu nechapu, co jsem prave docetl. Hadam, ze si soused prave koupil jeho vysnenoz karu, zatim co on opren prave o onu octavku prvni generace jen mezi zubama pronesl “to bych nechtel, stejne to bude stat penez ten servis” a rychle se sel uklidnit timto clankem..
J94i41ř26í 58S58c47h51m71i30d61t
Já jsem hledal auto bez zbytečností i když jsem ho kupoval jako nové.
P57e39t66r 17Č72e98r62m36á26k
Poněkud slátanej začátek co míchá páté přes deváté. Na jednu stranu začne rozlišováním aut podle segmentu a rádoby luxusu s tím souvisejícího, ale pak skončí u toho že adaptivní podvozek octavie vyjde provozně dráž než většina normálních podvozků premie.
Jinak řečeno jde spíš o konkrétní prvek v konkrétním autě - plnohodnotná čtyřkolka u audi má absolutní spolehlivost a menší provozní náklady než spojka v octavii, měničová převodovka vs dvouspojky to samé, motory obdobně - vyšší třídy nejsou downsizingem postiženy zdaleka tolik, a jejich normální motory si u ojetin poradí s nájezdem obecně lépe než downsizing.
Takže nemíchat složitost a spolehlivost a luxus a výbavu, on se standart posouvá rychle a právě taková kompaktní octavie má dneska běžně výbavu nacpanější než střední třída před 10ti lety.
J24a26n 72B45a65r15t71a
subaru ma v servisnim planu taky co 60tkm vymenu oleje v prevodovce a diffech. Ale ze by ty 3tkc byly zasadni pro rozhodovani , co se tyce provoznich nakladů ?? dnes se resi asi jine veci a za jine castky...
H72a83n39a 37D60o70s40t95á92l71o63v24á
Uvědomují si to i výrobci? Respektive všichni ti dobrodinci, kteří vymýšlejí, co všechnu musí nová auta splňovat? Není to o tom, že by neměl být pokrok, ale že by neměly být zbytečnosti.
J63i11ř55í 90S60c18h32m25i83d91t
pokrok jsou právě ty drahé a kazící se zbytečnosti, které člověka rychleji donutí si koupit zase nové to jen my v chudších zemích pak brečíme nad kazícími se ojetinami
P92e53t75r 78V87o90j34á96č68e36k
to je zase článek... no jestli si můžu tipnout, tak se dříve něco pokazí na té ochcávce než na tom vybavenějším bmw
J20i78ř37í 98R21y62m23e70š
Tak tady za někoho promluvil jeho mindrák? Copak, předjel tě někdo ve škodovce? A tys mu ve svém 20 let starém BMW nestačil?
R80a83d57o82m55í87r 90H75n74í61z33d66o
Tak tady jsem doma - mám PEUGEOT 1,9 D, naprostej holomráz, dokonce ani zapalovač na cigarety v popelníku nebyl ( kupodivu drát se svorkovnicí se za záslepkou schovával tak jsem tam ten zapalovač dal ) . A teď na jaře mu bude 30 let a stále se to hejbe a mrská, na cestu do práce a kolem komína naprosto skvělá kára. Až se po skončení platnosti STK budeme loučit, tak to bude se slzou v oku. A přísahám, kdyby byla možnost koupit nový nebo opravdu zachovalý kus, jdu do něj bez váhání znovu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...