Nové legacy bylo kompletně přepracováno - ze svého předchůdce zdědilo pouze 10% dílů. Nové moderní technologie a obrovský zátah "boxerů" pod kapotou slibují kvalitní zážitky za volantem.
Samozřejmostí je zase o kousek vylepšený systém 4x4, bez kterého si už Subaru není možné představit. Na výběr bude tradičně ze dvou karosářských verzí: sedan a kombi.
Karoserii nového vozu navrhl ex-designér Fiatu Andreas Zapatinas. Agresivní "čumák", dynamické linie a rázné křivky zádě nenechají diváky na pochybách, že před nimi stojí pravý "závoďák". Šípovitá příď se lehce zakulatila a světlomety dostaly dynamičtější tvar.
Na novém legacy najdeme i několik detailů, které potěší vyznavače vozů německé provenience - například směrovky ukryté ve spodní hraně zpětného zrcátka, nebo "hokejka" zadního sloupku à la BMW, ukončující zadní okno sedanu.
V nabídce Subaru samozřejmě nesmí chybět neméně "ostrý" kombík. Legacy kombi dostalo dynamickou siluetu jako sedan. Rozměrné zadní světlomety a křidélko spojleru napovídají mnohé o jeho zaměření.
Jako dokonalý šperk dotvářející image sportovního vozu působí dvě chromované koncovky výfuku povedeně zakomponované do zadního nárazníku. Aerodynamické koeficienty Cx=0,28 a 0,30 pro sedan a kombi napovídají dost o péči, kterou novému legacy u Subaru věnovali.
Pohonné jednotky budou k dispozici tři. Pro Subaru je typická horizontální orientace válců motoru - tzv. boxer. Do vínku motory dostaly systém aktivního časování ventilů AVCS, turbo verze se pak chlubí turbodmychadlem s jednou turbínou a dvěma dmychadly.
Objemy motorů jsou 2.0 a 2.5 litru. Mluví se ale i o přeplňovaném třílitrovém šestiválci o výkonu 350kW. Nabídka převodovek zahrnuje pětirychlostní manuál nebo čtyř- či pětirychlostní automat doplněný o funkci sekvenčního řazení Sportshift.
Motory:
Objem: | 2,0 |
Počet válců: | 4 |
Výkon: | 103 kW při 5600 ot. |
Kroutící moment: | 186 Nm při 4400 ot. |
Objem: | 2,5 |
Počet válců: | 4 |
Výkon: | 123 kW při 5600 ot. |
Kroutící moment: | 223 Nm při 4000 ot. |
Objem: | 2,0 TURBO |
Počet válců: | 4 |
Výkon: | 206 kW při 6400 ot. |
Kroutící moment: | 343 Nm při 4400 ot. |
Dlouho očekávané nové Subaru Legacy startuje. |
Aerodynamické koeficienty Cx=0,28 a 0,30 pro sedan a kombi jsou více než výmluvné. |
Na výběr bude jako vždy ze dvou karosářských verzí: sedan i kombi. |
Na výběr bude jako vždy ze dvou karosářských verzí: sedan i kombi. |
Šípovitá příď se lehce zakulatila.. |
Samozřejmostí je zase o kousek vylepšený systém 4x4, bez kterého snad ani není možné si Subaru představit. |
Samozřejmostí je zase o kousek vylepšený systém 4x4, bez kterého snad ani není možné si Subaru představit. |
Pohonné jednotky budou k dispozici tři. Samozřejmostí je, pro Subaru klasická, horizontální orientace válců motoru - tzv. boxer. |
Do vínku motory dostaly systém aktivního časování ventilů AVCS, turbo verze se pak chlubí turbodmychydlem s jednou turbinou a dvěma dmychadly. |
Objemy motorů jsou 2,0 a 2,5 litru. Mluví se ale i o přeplňovaném třílitrovém šestiválci o výkonu 350kW. |