- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dacie Duster s Nissanovým logem. Možná trochu víc výbavy, ale o to horší výhled z místa řidiče. Typicky korejský barok, ale snad to časem přejde.
To je stejná hrůza jak Nisan Juke. Holt se už místo praktických aut vyrábějí módní výstřelky. Ono to asi i souvisí s dnešními zákazníky, kteří také místo toho aby pracovali tak se spíše stávají módními ikonami a hledají módní auta. Sice nepraktická, ale módní. Před rokem jsem sháněl nějakého pracanta 4x4. Nakonec jsem vzal KIA Sportage z roku 2007, protože novější 4x4 měly menší úložné prostory a nebo menší světlost nebo interiér jak od ufonů. Zajímavou situaci jsme zažil u Mitsubishi, kde pop sklopení zadních sedaček má kratší ASX delší prostor kufru jak Outlander, který je zvenku delší. Přitom nejlepší 4x4 jsou ty hranaté - viz Land Rover Defender.
Interiér se mi hodně líbí. Je to o dost jiné než předchozí modely.
Co je to za hybrid. Kam zmizela krasna hranatost, co byla u stareho x-traila, pathfinderu nebo terana? vzdyt tohle je jak nejaky korejec. Do toho se neda nic nalozit! Nisan zacal delat strasny prisery.
To uznejsou auta do terenu. Nedavno byl test nove SX4 a jen pri predvadecce se znicilo nekolik aut, protoze je prodejce vzal do terenu a ty auta to nezvladly.
Interiér má nádherný, decentní, žádný trapný diplay trčící vzhůru.... exteriér nevykazuje žádné extravagance, opět decentní - mně osobně se to auto
Proboha....tak s tímhle bych se do terénu fakt bál
tak jo, sedněte zase do kokpitu své fábky 1.2 htp a nechte všechny daleko za sebou.....
Koncepty Friend-Me, předtím Lexus a ještě dřive Infiniti - japonští designéři pod vlivem LSD
Poslední dobou mám pocit, že se veškerá krása hranatých vozů do terénu někam vytrácí. Tohle auto je designově stejné jako Toyoty, Hyundaie a jiní....
Plny souhlas, take chci hranate auto.