Diskuze
Nejrychlejší české auto Supertatra MTX je v Praze
Děkujeme za pochopení.
Richard Hába
MTX V8 je 4. nejrychlejší Tatra
1.Tatra Grafit (341km/h, 400koní, V8, 4493ccm, 450Nm)
2.Tatra Ecorra V8 Sport (320km/h, 4s, 400koní, V8, 4423ccm, 480Nm)
3.Tatra 700 GT (316km/h, 5s, V8, 4500ccm, 490Nm)
4.Tatra MTX V8 verze na přání (265km/h, 5,6s, 307koní, V8, 3919ccm, 365Nm)
5.Tatra MTX V8 základní verze (246km/h, 6,2s, 218koní, V8, 3919ccm, 310Nm)
Jumper
Fuj tajbl
Je mi vážně na blití,z těch pubertálních výlevů.Vy kreténi,co z vás vyroste?Plebs společnosti.Co je to za chlapa kterej neprošel vojnu?Co vlastně umíte?Kecat nesmysly,hulit trávu,kdeco vojet.Ale ručičky levý.Až někdy dokážete něco podobného o čem je tento článek,to se budeme mít pak všichni fajn.Tak radši držte huby a mrkněte se jak to vypadá když někdo něco opravdu umí,a umí to skvěle.
skawagon
MTX
Porovnáváte s koktáfkou?? No tak to je teda síla... Tohle auto má cenu porovnávat pouze se sportovními vozy - s takovými jako je Porsche 911 roku výroby 91. K němu se MTX blíží cenově a po technické stránce (uložení motoru) jsou si taky podobné... mimochodem s tvrzením že motor T613 je pro MTX slabý nesouhlasím neboť vím kolik vaáží T613 a tahle hračka. Auto je to velmi nadčasové, jedinné co se mi na něm nelíbí jsou zadní světla. Abych řekl pravdu jedinné dva sporťáky které mě takhle oslovily jsou Ferarri Testarossa a Lamborgini Diablo. A mimochodem na světě existují desítky konceptů které se nedostanou do výroby nevím proto proč zrovna tenhle jedinný z nich je špatný (vlastně vím - protože je to Tatra a tatra je šit že)
jiří
jiří
...
Přijde, že v diskuzi je většina patnáctiletých frajírků co auto nikdy neměli, a ví tak velké kulové o tom co se vyrábělo a nevyrábělo v tatře.Tatra nikdy nedělala auta pro normální lidi od toho tady byla škodovka.Doménou Tatry byla vyšší třída zaměřená na luxus100.Měl z Vás někdo snad před revolucí ABS či elektronické stahování oken?Dovolím si malé srovnání škodu 100 dnes koupíte za 500 kč no a myslíte si,že za to seženete tatru 603?Když se m uvažoval o koupi a renovaci tohoto vozidla tak nejlevnější použitelná auta byla od 350 tisíc korun.Tatra někdy od třicátých let nejenže byla daleko před škodovou v některých ohled byla vývojově o 10 let popředu stačí vzpomenout na výklopné světlomety v závislosti na rejdu kol tatra s tím přišla někdy po roce třicet,kdežto v evropě to začal používat citroen o třicet let později!
Christo
Re: ...
toje ten problem tatry, nejak jim jaksi nedoslo vdevadesatych letech, ze abs, elektricke okenka a nefunkci benzinove topeni jaksi pro luxusni limuzinu holt nestaci.. Tatra byla svetove konkurence schopna automobilka tak do poloviny 70. let, pak uz je jeji osud jen tragcky.. Tatra od Krale byl jedna z sanci jak prezit. U nas chybi maloseriovy vyrobce supersportu (ten kaipan opravdu spis povazuju za skladacku z obi). Z prototypu od krale se mohl udelat krasny maloseriovy sportak, kde drobne nedodelavky typu absence klimatizace az tak zase nevadi.
jiří
...
Neměl to být žáden výkřik modeláře.Kde bere tu drzost se takto vyjadřovat,když nevíte o snaze prosadit na zařátku 90.let vyrobu supersportů či aut disainersky daleko vyspělejších, než v té době obvyklé.Kdo z vás vůbec ví, že karoserie Vectry 2002 vznikla taky více méně v tatře, jen byla o víc jak deset let okopírovaná?
MadDOG
Srdeční záležitost...
...nechápu sice proč se píše super Tatra...je to prostě Tatra MTX, to je jako by někdo řekl o BMW M5, že je to superBMW...nicméně, tady na tom autě je vidět, že i u nás se umí, jen není prostor, nevím jestli se to pos.alo u Bílé Hory nebu u Řípu, ale prostě když u nás chce někdo prorazit, tak dostane vždycky počuni a házej se mu klacky pod nohy.
Tak si to všichni ředitelé ve firmách přečtěte a zamyslete se jestli náhodou i u vás někde nedřepí schopný inženýr, který místo kvalitního programu, počítače a pár lidí k ruce nedělá nějakou agendu nebo monitoring obratu za poslední rok....
ehm
Superhajtra
Za Králem nezůstalo nic co by předběhlo v designu dobu......jen kopíroval to, co se "venku" běžně dělalo. Zabalit trubky do laminátu není umění...
Průmyslový design je tu od toho, aby funkčně shodné výrobky od sebe odlišil tak, že ten s lepším designem se lépe prodává......a to u Krále neplatí.......
Ravo
Re: Superhajtra
Máš pravdu, plivnout si na mrtvolu také není žádné umění...
Johnnik
Ach jo, ach jo
Vy puberťáci, jestli to umíte, zkuste trochu přemýšlet. To auto je staré hodně hodně let. Ten člověk, co ho navrhnul, to udělal od stolu, žádný větrný tunel, žádné CADy, žádné počítače. Jen vlastní hlava a šikovné ruce.
Umíte si to vůbec představit? V době, kdy nebylo PC, internet, mobily ... Navíc neměl k ruce tým maníků, kteří by plnili jeho pokyny.
Na tu dobu to byl skvost. A srovnávat ho s dnešními měřitky - je nesmysl.
Václav Král byl člověk, který měl smůlu na režim, jak se psalo v jiné diskusi, kdyby žil na západě, tak by klidně mohl mít svojí designovou firmu na auta a byl by velmi velmi bohatý. Anebo by ho zaměstnal Pininfarina a byl by taky velmi bohatý ...
Takže prosím trochu do pokory vašich siláckých řečí. Až něco takového dokážete, tak přijďte si tahat trička (vy byste nebyli schopni dát dohromady ani to Picanto ...) - Já taky ne. A to je jedna z věcí, která na komunismu vadí - likvidace (faktická) schopných, chytrých a pracovitých (víte co tohle slovo znamená?) lidí
Zizacek
Re: Ach jo, ach jo
Tak tak, s tímhle nejde nic jiného, než souhlasit
jdh
pozoruhodné
na co je tahle pixla dobrá...na nic. Jen výkřik nějakého automotomodeláře.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!