- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dojelo na svůj experiment se socialismem...........
..bude moci to auto normalne pouzivat beze strachu, kdy to zadru, protoze sem zapomel vymenit olej a odvetravaci sadu na polovine doporuceneho intervalu od vyrobce? a budu s tim moci i jet delsi dobu na plny plyn aniz bych se bal ze se mi zkrouti blok motoru? z tohoto pohledu jsou ty bmw motory dobry krok.
No ja jezdim s autem tak,ze se obcas i kouknu, jsou-li provozni kapaliny v norme... U dieslu je ta kontrola dost nutna...
Deletere, vyžádej si v zaměstnání tři dny volna (či na kolik je dnes nárok), jako za úmrtí v rodině......
Díky, ale to nebude nutné, to se dalo čekat. SAAB, kterej x desítek let jel v podstatě na 2.0 a 2.3 s různými modifikacemi, prostě teď žádnej vývoj začínat nebude. A taky proč.
Dotovana vyroba par desitek kusu tydne nedava zadny rozumny smysl.
Tak ono je to citelně víc, než pár desítek kusů, ale vy osobně jste v zásadě záruka nepřesných informací
design těch aut je docela fajn + motory z BMW, to už zní docela "koupitelně". Ještě je otázka,jak to spyker nacení
motory BMW vyrobené v Bulharsku zabalené do karoserie odněkud z Číny a k tomu marketing vysokých cen Made in Sweden. No nevím nevím - takle své muslimské soudruhy brzy neužíví
Já vím o "karoseriích" pro Saab Made in Japan, ne z číny. O kvalitě Subaru (maskovované do Saabu) asi není moc pochybností.
ať dodaj nějakej V6 chrochták pro devět pět. Sice to nechápu, ale spousta lidí po tom touží.
Opravdu komická slátanina, no měl bych vlastně čekat víc?
Nikde nebylo řečeno, že motory Saab definitivně končí. To z čeho autor vychází je pouze informace o dodávce pouhého jednoho motoru od BMW, s tím, že další jednání porbíhají. Ostatní motorizace jsou sice často původem též mimo Saab, ale to už je známo nějaký ten pátek...