Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A17n76t22o35n50í46n 50S65e10b15e73r73a 7533768470759

Do zatáčky se mi naklápěla už Felicie, kterou jsem ale koupil za 30 tisíc.

Akorát se vlastně najklápěla ze zatáčky no :-D

+10/0
doporučit
11.2.2019 10:13

A87l16b26e18r17t 54K35á30m68e88n 9974468909101

Nakláňanie karosérie resp. eliminácia bočného náklonu karosérie mal už Citroen Xantia Activa z roku cca 1998. Vďaka tomu viedla ešte v roku 2017 a možno ešte aj dnes, v rebríčku "losí test". Za sebou zanechala všetko sériovo vyrábané. Audi R8 Porsche GT2 aj GT3, Testarossu aj Nisan ZX, . . . Proste bola a do dnes je jednička. V zatačkách sa správala, ako by išla po koľajnicicah. To sa ani nedá opísať, to treba zažiť za volantom. Okrem eliminovania náklonu karosérie mala tak ako všetky Xantie aj natáčanie zadných kolies v zákrutách v rozmedzí 0 až 5 stupňov v závislosti od bočného preťaženia. Výsledok - nechytali sa na ňu ani športiaky s motorom uprostred.

+5/0
doporučit
11.2.2019 14:11

J51i98ř35í 20K37ř23í24ž 2717374276466

"v zatáčkách zdvihá vnější kola a snižuje kola vnitřní, takže se ve voze cítíte trochu jako na motorce"

- to nezní zrovna logicky. Podle toho by se to auto v zatáčce naklánělo ven, ne dovnitř. Tak to aspoň chápu já.

+2/−4
doporučit
11.2.2019 12:21

P28e54t66r 11N69ě89m67e47č59e50k 1692804522593

Vypadá parádně!

+1/−1
doporučit
11.2.2019 18:29
Foto

P62a51v90e65l 61S47t14r74a10k62o74š 6477431480335

Dokud to nebude umět tohle https://media.giphy.com/media/rn0WW5wqQrNPW/giphy.gif tak si nechávám svoje rok staré C200 :)

0/−1
doporučit
11.2.2019 15:57

Najdete na iDNES.cz