Diskuze

První jízda: nový Mercedes GLE se do zatáčky naklápí jako motorka

Čtvrtá generace třídy GLE má mezi kvanty současných SUV modelů Mercedes-Benz zvláštní postavení. Přímo totiž navazuje na někdejší řadu ML, jež se stala prvním SUV ze Stuttgartu a rýsovala moderní pojetí luxusního crossoveru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Dodnes nechápu, proč při stupni automatizace a počtem servopohonů, není v autě mechanismus pro naklápění auta v zatáčce, tak aby se auto chovalo v zatáčce jako člun, t.j. aby se naklánělo přesně opačně.

0 0
možnosti
JV

J81o53s87e29f 12V58a28l97a

15. 2. 2019 17:23

ten mechanismus v podvozku mel uz Citroen DS-19/21 od roku 1955, ve kterem pozdeji jezdli Luis de Funes nebo Fantomas. Ma to jedinou nevyhodu. Auto v zatacce potrebuje co nejnizsi teziste a protoze se v zatacce neda teziste snizit, tak se naklonem karoserie pouze zvysit.

1 0
možnosti
TL

Takže auto se učí od majitele. Čili nakonec zjistíte, že mluvíte sám se sebou. A vaše vtípky, už vám vtipné připadat nebudou. Nakonec zjistíte, že jste si koupili křáp, který vám akorát leze na nervy. Ale bohužel ho nikomu neprodáte, protože se nenajde nikdo, kdo by to auto poslouchal.

0 0
možnosti
ZD

Nedovedu si představit jak bude to auto komunikovat s cikánem, když předchozí majitel byl kupříkladu profesor češtiny. :-))

0 0
možnosti
PN

Vypadá parádně!

1 1
možnosti
AS

Vypada asi jako palec natekly od bodnuti vcely.

0 1
možnosti
JH

Tak bacha na přední brzdu.

0 0
možnosti
MV

M68i27l51a53n 80V71o94l74e62k

11. 2. 2019 17:22

Tyhle auta mají se svoji spotřebou i kolem 15 litrů velký podíl na tvrdém tlaku EU k úsporám.

0 0
možnosti
TR

nevím no, s naftovým třílitrem nejezdil za 15 ani Jeep Grand Cherokee ani Audi Q7, které byly v mém okolí. A to jsou o půl tuny těžší auta. V novém CLS měli s těmi novými R6 po Praze spotřebu 6,5, protože jsou všechny standardně mikrohybridy

0 0
možnosti
PS

Dokud to nebude umět tohle https://media.giphy.com/media/rn0WW5wqQrNPW/giphy.gif tak si nechávám svoje rok staré C200 :)

0 1
možnosti
AK

Nakláňanie karosérie resp. eliminácia bočného náklonu karosérie mal už Citroen Xantia Activa z roku cca 1998. Vďaka tomu viedla ešte v roku 2017 a možno ešte aj dnes, v rebríčku "losí test". Za sebou zanechala všetko sériovo vyrábané. Audi R8 Porsche GT2 aj GT3, Testarossu aj Nisan ZX, . . . Proste bola a do dnes je jednička. V zatačkách sa správala, ako by išla po koľajnicicah. To sa ani nedá opísať, to treba zažiť za volantom. Okrem eliminovania náklonu karosérie mala tak ako všetky Xantie aj natáčanie zadných kolies v zákrutách v rozmedzí 0 až 5 stupňov v závislosti od bočného preťaženia. Výsledok - nechytali sa na ňu ani športiaky s motorom uprostred.

6 0
možnosti
MP

M62a73r77e14k 34P41a39w

11. 2. 2019 16:06

Takže Xantia ujede na okresce GT2ce, jo?! Hmmm

0 2
možnosti
JK

J95i26ř62í 17K43ř57í27ž

11. 2. 2019 12:21

"v zatáčkách zdvihá vnější kola a snižuje kola vnitřní, takže se ve voze cítíte trochu jako na motorce"

- to nezní zrovna logicky. Podle toho by se to auto v zatáčce naklánělo ven, ne dovnitř. Tak to aspoň chápu já.

2 6
možnosti
JZ

na motorke sa v pravotočivej nakloníš doľava? Ty, ty, ty .. že ty sa nevieš ani bicyklovať ?!

1 1
možnosti
AS

Do zatáčky se mi naklápěla už Felicie, kterou jsem ale koupil za 30 tisíc.

Akorát se vlastně najklápěla ze zatáčky no :-D

10 1
možnosti