Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A93n19t87o82n29í71n 35S98e11b55e46r35a 7283688230189

Do zatáčky se mi naklápěla už Felicie, kterou jsem ale koupil za 30 tisíc.

Akorát se vlastně najklápěla ze zatáčky no :-D

+10/0
doporučit
11.2.2019 10:13

A35l51b77e54r98t 12K70á59m13e30n 9584818709811

Nakláňanie karosérie resp. eliminácia bočného náklonu karosérie mal už Citroen Xantia Activa z roku cca 1998. Vďaka tomu viedla ešte v roku 2017 a možno ešte aj dnes, v rebríčku "losí test". Za sebou zanechala všetko sériovo vyrábané. Audi R8 Porsche GT2 aj GT3, Testarossu aj Nisan ZX, . . . Proste bola a do dnes je jednička. V zatačkách sa správala, ako by išla po koľajnicicah. To sa ani nedá opísať, to treba zažiť za volantom. Okrem eliminovania náklonu karosérie mala tak ako všetky Xantie aj natáčanie zadných kolies v zákrutách v rozmedzí 0 až 5 stupňov v závislosti od bočného preťaženia. Výsledok - nechytali sa na ňu ani športiaky s motorom uprostred.

+5/0
doporučit
11.2.2019 14:11

J94i52ř34í 69K58ř50í18ž 2897694246746

"v zatáčkách zdvihá vnější kola a snižuje kola vnitřní, takže se ve voze cítíte trochu jako na motorce"

- to nezní zrovna logicky. Podle toho by se to auto v zatáčce naklánělo ven, ne dovnitř. Tak to aspoň chápu já.

+2/−4
doporučit
11.2.2019 12:21

P59e25t26r 68N73ě79m54e39č61e74k 1942314742723

Vypadá parádně!

+1/−1
doporučit
11.2.2019 18:29
Foto

P94a16v26e32l 26S50t76r27a39k73o51š 6817931970645

Dokud to nebude umět tohle https://media.giphy.com/media/rn0WW5wqQrNPW/giphy.gif tak si nechávám svoje rok staré C200 :)

0/−1
doporučit
11.2.2019 15:57

Najdete na iDNES.cz