- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aneb elektromobilita ve velkém je pitomost.
Už i Ferrari
Ferrari pracuje na elektrickém supersportu, chce ho postavit proti novému Tesla Roadsteru
"Nikdy neuvidíte elektrické Ferrari, protože nevěřím elektrickým autům, protože nejsem přesvědčen, že představují důležitý krok vpřed pro znečištění, CO2, nebo životní prostředí,"
Kolik je asi zapotřebí Mědi na jednu elektrárnu
a přivodní vedení, které je potřeba k pripojení do sítě ?
Podle výkupních cen to zatím nevypadá na hlad po mědi. Zbytky po melouchaření můžou nadále spočívat v klidu .
To aby si člověk koupil pár km drátu do zásoby.
Nesmyslnost elektromobilů, díl 1387.
Autíčka na baterie mě vždycky štvaly... Odjakživa.
autor taktně zamlčuje, že současná cena mědi není zdaleka nejvyšší. V roce 2011 byla její cena přes 10 000 dolarů za tunu. Nebo že třeba její ceny v letech 2004-2006 a 2009-2011 vzrostly na čtyřnásobek a to vše se dělo bez elektromobilů.... ale strašit se musí.....
Soudruzi, to ne. Takhle ty elektromobily nikdy neprosadíme. To by nešlo. Ta cena mědi musí klesat. A když to nepůjde tržně, nařídíme to vyhláškou EU.