Zatímco přední řadu sedadel landauletu zakrývá jako obvykle střecha, zadní část je kabrioletem.
Vůz označovaný výrobcem zatím jako studie dostal dvoubarevnou kombinaci. Přední sedadla a okolní interiér zahalila černá kůže a plast, na zadních sedadlech je vše v bílé.
Jakmile začne pršet, ochrání majitele sedícího na zadním sedadle plátěná střecha. Šoférovi pomůže se střechou elektromotor, jeho práce trvá 16 vteřin.
Nic se nemění pod kapotou studie na základech Maybachu 62S. Pracuje tam dvanáctiválec s šestilitrovým objemem, výkonem 612 koní a maximálním kroutícím momentem 1000 newtonmetrů
Maybach Landaulet se už brzy představí na autosalonu v Dubaji, kde se pokusí zaujmout tamní boháče. Automobilka prý plánuje sériovou výrobu 20 takovýchto polootevřených limuzín. Podle německého magazínu Autobiild má stát 1,1 milionu euro, zařadí se tak mezi nejdražší auta světa.