Diskuze

Manuální převodovka: Nepřítel amerického řidiče

Po e-mailových schránkách kolují fotografie motoru, který jeho řidič doslova seškvařil jízdou na jedničku. Jedna verze příběhu vypráví o Američanovi, který si auto vypůjčil v Budapešti, druhá mluví o cestě české řidičky. S pákou manuální převodovky si nerozuměl ani zloděj z amerického Kansasu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Drift_king

29. 11. 2005 17:19
Driftovani
s automatem se neda driftovat
0 0
možnosti

d13b2

25. 11. 2005 23:06
SNEH
A jak s te na tom se snehem??? A co Praha nase, byla kalamita z napadanych 2 cm snehu??? Mate zimaky a nebo je to zbytecna investice pro ty co neumi jezdit???
0 0
možnosti

Filtr

10. 12. 2005 0:33
Re: SNEH
Rozhodne to neni zbytecna investice, tec par kilometru co sem stravil za volantem kamionu mi ukazalo ze zimaky nejsou jenom pro blby!!!!!!!
0 0
možnosti

d13b2

25. 11. 2005 22:40
AUTOMAT vs MANUAL
AUT.- ZACPY, DALNICE....
MAN.- SPORT, KOPCE.....
Osobne jsem zkusil oboji a vyhovuje mi MANUAL. Ale kazdymu vyhovuje neco jinyho.
0 0
možnosti

keni

24. 11. 2005 22:28
Straznici
Jak koukam, tak straznici (mestaci) jsou asi na celem svete na stejne urovni. Jinak se omlouvam za te predchozi prispevek. Hold chyba pri focusovani oken.
0 0
možnosti

keni

24. 11. 2005 22:27
idnes5839
0 0
možnosti

fedorko

24. 11. 2005 22:09
A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Má tam pádla! A to není manuál vy milí zastánci manuálků. Je to sekvenční automatika! Přečtěte si pár článků, kde F1 řazení srovnávají s manuálem u stejného modelu Ferrari a sednete si na prcku, poněvadž automatika je nejen lepší, ale je z ní i dokonalejší pocit z jízdy, poněvadž než tam Lojza zaharaší z dvojky na tři, máme tam s pádly již za pět a valíme 200! Ono to není o tom srovnávat staré typy manuálů ze starých herek, ale podívat se na současný vývoj a ten porovnávat! Domluvte si Vy manuálkové zkušební jízdu u svého autosalonu - miláčka své značky a užijte si tu jízdu s pořádným automatem! Až potom vystoupíte z auta tak sem piště teprve svý výplody a nevařte tady z vody.
0 0
možnosti

kuny

24. 11. 2005 22:21
Re: A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Motáš spolu jablka a hrušky. Automat v pravém slova smyslu žádná pádla nemá a řadí si sám podle potřeb, které si nějak odvozuje od sešlápnutí plynového pedálu a otáček motoru. Pádla jsou něco úplně jiného! Ta řadí přesně na přání řidiče a je jasné, že převodovka bez šaltpáky a táhel je schopná řadit rychleji.... To, co má to Ferrari je sekvenční řazení.
0 0
možnosti

Josef

24. 11. 2005 20:59
S automatem mate velke ztraty vykonu..
a to zvlaste pri akceleraci (az 30%). Precetl jsem si v teto debate aspon polovinu nazoru, ale jak se zda tohoto si jeste nikdo nevsiml. Nezapominejte, ze v pripade automatu nejde o prime mechanicke spojeni mezi motorem a zadni napravou. Jezdite na hydraulickou turbinu. Je to neco jako Peltonova nebo Francisova na Slapech, jenom mensi. Tam nutne dochazi ke ztratam (tepelnym-olej se musi chladit). Ten kdo tomu neveri, tak at se pokusi roztlacit auto v pripade, ze mu selze starter. Od napravy se mu zadny kroutak k motoru nedostane!                                                  
0 0
možnosti

kuny

24. 11. 2005 22:16
Re: S automatem mate velke ztraty vykonu..
Člověče pepíku, popisuješ pouze automat s hydrodynamickým měničem, v současnosti nejrozšířenějším spojovacím ústrojím. Má spousty pozitivních schopností - například v rámci jednoho převodového stupně umí měnit převod 0,5x - 1x, necuká atd. Pak má tu nectnost, o které píšeš. Ale takovéto hydrodynamické měniče se používali snad pouze v USA a jsou dávno minulostí z důvodu té ohromné neefektivity. V moderních spojkách je přidána ještě elektromagnetická spojka (dnes ve všech automatech s HD měničem), která pevně sespojkovává výstup z motoru s převodovkou. Tedy tyto ztráty odpadají.
0 0
možnosti

Rood

24. 11. 2005 13:52
automat
Ackoli jsem byl zastancem manualu tak jsem si oblibil automat. Kick down nefunguje za dve vteriny jak tady nekdo psal ale do 0,5 vteriny se vejdu, tempomat je u automatu (alespon americkych) samozrejmosti takze pohodicka na dalnici. Kolik z vas na dalnici radi? Ja mam stejne u jineho auta porad za 5...
0 0
možnosti

farkoid

24. 11. 2005 13:47
Nesmysl...
Jsem konstrukter spalovacich motoru a k te fotografii mohu rict toto: jedna se o podvrh, motor na fotografii je pravdepodobne relativne vcas uhaseny pozar. Prehrati motoru by nikdy nemohlo zpusobit takove roztaveni dilu na a kolem motoru. Jedine mozna u nejakeho motoru cinseko vesnickeho konstruktera:-)
Je pravdou, ze chladici systemy osobnich automobilu jsou mirne poddimenzovane, ale i tak drive nastane nekolik jinych poruch ci ochran (zadreni,automaticke zastaveni motoru vlivem prehrati,...) nez by doslo k takovem prehrati krere ukazuje fotka.
Navic, by behem dlouhe jizdy na prvni prevodovy stupen, pravdepodobne nedoslo k prehrati, protoze je ted chladne pocasi (a uz je minimilane 2 mesice), ridicka musela mit zaple topeni, aby tam nezmrzla a v celkove energeticke bilanci je vymenik topeni schopen odvadet az 50 procent energie (cim vetsi teplota, tim vice samozrejme). Proste je ta fotka nesmysl.
0 0
možnosti

Jimmi

24. 11. 2005 13:51
Re: Nesmysl...
Na to člověk nemusí být konstruktér motorů, aby na první pohled poznal, že se zase jedná o Kachnu made in iHeute Junge fronte
0 0
možnosti

vlakno

24. 11. 2005 13:04
tyranx
cetli jste prispevky toho tyronxe?
to musi bejt magor
neslo by je vsechny takovy vyslat do ameriky?
uz za rezimu se prece zpivalo " pryc s tyranxy a zradci vsemi..."
 
 
0 0
možnosti