Diskuze

ANALÝZA: Škody se potrápily v losím testu, doplácejí na to, že hodně uvezou

Losí test, simulovaný úhybný manévr, při kterém auto zostra změní dvakrát směr, je extrémní nestandardní zkouškou. Nově se s ní popraly nová octavia a hybridní superb. V testu se měří maximální nájezdová rychlost, při níž se auto zvládne vrátit mezi kužely. Je to ovšem měření, které je extrémně závislé na řidiči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TZ

Docela dobré vysvětlení proč v tomto tesu SUV válcují mnohem nižší "sportovnější" auta - už před lety jsem nechápal jak to že Nissan X-Trail (vysoká krabice) je mezi nejlepšími.

Druhá věc - pokud veškerou povolenou nosnost hodíte odzadu do kufru, není možné se nedivit že auto s nosností 600 kg dopadne hůře než to s 350 kg..

A také to vypovídá o omezené vypovídací hodnotě testu.

2 0
možnosti
HB

Zbytečný článek o marginální atrakci věčně opilého Švéda.

0 0
možnosti
JP

J69a82n 64P82r97i23b80y86l

6. 6. 2020 8:43

Zdejsi PR clanky Skody jsou uz legenda. Sama superlativa. A kdyz se neco nepovede, je to treba okecat.

1 0
možnosti
Foto

superb je vůbec divný auto. ten první na podvozku A6 bez námitek, ale teď jakože vyšší střední na golfu? to už bych teda na něm radši pořídil toho golfa, ten naň bude optimalizovanej :-)

1 1
možnosti
PM

Patrně jsi nepochopil princip modulární platformy.

1 0
možnosti
JN

J90a20n 17N35o79v70á13k

5. 6. 2020 15:52

"metrák hmotnosti samozřejmě úplně „rozhodí“ vyvážení vozu a vše se musí ladit znovu."

Sakra - tohle vědět, tak bych do kufru kombíku nikdy víc než 90 kg nedával - já to nechci všechno v servise ladit znovu. ;-D

0 0
možnosti
JU

J97a78n 98U16l39r98y11c96h

5. 6. 2020 13:49

To je daň za malý rozvor a snahu o co největší zavazadelník. Třeba ta Corolla je stejně velká jako Octavia, má 598l kufr, navíc před zadní nápravou má těžkou baterku, ale narozdíl od Octavie má o několik cm delší rozvor, což evidentně pomohlo.

0 0
možnosti
PM

Když do jakéhokoliv auta s velkým zadním přesahem naložím plnou zátěž a co půjde nacpu až dozadu do kufru, nemůže to dopadnout jinak.

2 0
možnosti
MK

Škodovky měly vždycky otřesný podvozek a řízení. Český řidič čumí na spotřebu a objem kufru. Jízdní vlastnosti ho nezajímají.

2 4
možnosti
VR

To je fundovaný příspěvek :-) , ale český řidič Škoda Auto neuživí. Jen 10 mega lidí a z toho většina na jejich výrobek nemá peníze a z těch co má, ne všichni kupují Škodu. Ty miliony prodaných vozů nevstřebají ani české firmy.

2 0
možnosti
DS

Máte jezdit malými auty. Pak by stačilo losa podjet a nekličkovat.

10 0
možnosti
EL

Los sice skončí až v kufru, ale zase se tam vejde.

18 0
možnosti