- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela dobré vysvětlení proč v tomto tesu SUV válcují mnohem nižší "sportovnější" auta - už před lety jsem nechápal jak to že Nissan X-Trail (vysoká krabice) je mezi nejlepšími.
Druhá věc - pokud veškerou povolenou nosnost hodíte odzadu do kufru, není možné se nedivit že auto s nosností 600 kg dopadne hůře než to s 350 kg..
A také to vypovídá o omezené vypovídací hodnotě testu.
Zbytečný článek o marginální atrakci věčně opilého Švéda.
Zdejsi PR clanky Skody jsou uz legenda. Sama superlativa. A kdyz se neco nepovede, je to treba okecat.
superb je vůbec divný auto. ten první na podvozku A6 bez námitek, ale teď jakože vyšší střední na golfu? to už bych teda na něm radši pořídil toho golfa, ten naň bude optimalizovanej
Patrně jsi nepochopil princip modulární platformy.
"metrák hmotnosti samozřejmě úplně „rozhodí“ vyvážení vozu a vše se musí ladit znovu."
Sakra - tohle vědět, tak bych do kufru kombíku nikdy víc než 90 kg nedával - já to nechci všechno v servise ladit znovu.
To je daň za malý rozvor a snahu o co největší zavazadelník. Třeba ta Corolla je stejně velká jako Octavia, má 598l kufr, navíc před zadní nápravou má těžkou baterku, ale narozdíl od Octavie má o několik cm delší rozvor, což evidentně pomohlo.
Když do jakéhokoliv auta s velkým zadním přesahem naložím plnou zátěž a co půjde nacpu až dozadu do kufru, nemůže to dopadnout jinak.
Škodovky měly vždycky otřesný podvozek a řízení. Český řidič čumí na spotřebu a objem kufru. Jízdní vlastnosti ho nezajímají.
To je fundovaný příspěvek :-) , ale český řidič Škoda Auto neuživí. Jen 10 mega lidí a z toho většina na jejich výrobek nemá peníze a z těch co má, ne všichni kupují Škodu. Ty miliony prodaných vozů nevstřebají ani české firmy.
Máte jezdit malými auty. Pak by stačilo losa podjet a nekličkovat.
Los sice skončí až v kufru, ale zase se tam vejde.