Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

VIDEO: Leoš Mareš vysvětluje elektromobilitu na Škodě Enyaq

Tlak na rozšíření elektromobilů se stále stupňuje. Bateriové SUV Enyaq má u Škody absolutní prioritu úplně ve všem. České zastoupení značky tak nasazuje těžkou váhu – v dlouhém propagačně-osvětovém videu vysvětluje, jak se s autem na baterky žije, Leoš Mareš. Jeden z nejznámějších českých moderátorů a hvězda sociálních sítí je přitom známý slabostí pro mnohem onačejší auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P70e85t29e34r 27G74l83o24s

1. 12. 2021 11:35

Ale Leoši, ja elektro neodmietam.

Len to je bohužiaľ neplnohodnotné auto, takže si ho poriadim len ako tretie (doplnkové, okolo komína) do rodiny.

A keďže je to poloauto, musí stáť v porovnaní so spalovákom polocenu, ale ono má double cenu.

0 0
možnosti
PK

Leoš Grkoš se nám za krejcar zase rozgrcal.

0 0
možnosti
JP

Milí přátelé elektroaut. Mám s Yetim najeto 398 tisíc. Stále je radost s ním jezdit. Minulý týden mi automechanik měnil olej. Je to už potolikáte, že odešel závit na vaně. Muselo se přejít ze 14 na 15 závit. Jezdím skoro denně po D8 a zatím mne předjel jeden červený Enyaq a ještě to mělo zelenou značku. Proto nevěřím těm optimistickým výhledům koncernu. Jezdím 110 až 120. Rychleji jenom když předjíždím a pletu se těm rychlíkům za mnou tak přidám. Proto bych čekal že těch Enyaqů zaznamenám více. Další auto si stejně koupím ještě v naftě. S tím jak jezdím a chovám se k autu se asi k elektroautu nedostanu. Přechod na elektromobilitu nebude tak rychlý jak si automobilky a zelení nadšenci představuji. Přeji všem ať jim ty elektroauta dělají radost, když do toho vrazili tolik peněz. Ať nemusí žít ve stresu jestli dojedou a nepromarní svůj život na nabíječkách. Já mám auto na přesuny. To co mám teď mi vyhovuje. Představa, žeby se mi pletlo v garáži ještě jedno elektroauto není moc radostná.

1 2
možnosti
LH

Leoš klidně vychválí i houpacího koně. Je to jen otázka honoráře :)

0 0
možnosti
ML

Video je celkem dobré. Spousta lidí nechápe nebo nechce vidět výhody elektroauta. Není to pro každého a je potřeba upravit své návyky ze spalováku, ale smysl to má. V naší domácnosti máme 2 auta a do budoucna chci vyměnit to jedno, které máme na kratší vzdálenosti, rozhodně za elektro.

2 2
možnosti
JP

Jak vidíte trochu se tu Škodovce posmívám. Ale vidím kdy to má smysl. Jedno na kratší vzdálenosti elektro a pak normální auto. Enyaq to ale není. Když jsem sám, tak to nejde přesedlat jenom na elektro. Dvě auta pro jednoho nevidím jako ideál.

0 2
možnosti
ZP

Leoši, dej si na hlavu kus masa a jdi do pryč.

0 5
možnosti
Foto

Tak on to Mares ir ite nedela z obdivu k tomu autu, ze!

0 0
možnosti
MK

Když je to tak skvělé, proč si to zákazníci nekupují bez dotací?

Nebo proč nám to musí EU cpát? Když je to tak úžasné.

Nedávno jsem slyšel rozhovor s Teslačkem, který říkal jak je úžasné s elektromobilem jezdit do práce o hodinu dřív kvůli nabíjení a že si dal vždy snídani... Ani tohle podporovatelé už neví, co na tom najít pozitivního.

2 4
možnosti
PD

Jediný, kdo z toho profituje, je Leoš Mareš. Zoufalé marketingové oddělení naraží na cenovou realitu.

5 1
možnosti
MB

Predávať aku autá človeku, ktorý vie počítať je hodne veľký marketingový oriešok. Predať infekčný záškrt by bolo jednoduchšie.

4 3
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím

3. května 2024

Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky

9. května 2024

Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

Škoda Spartak vyjela na Prvního máje. Štramák vyžaduje zkušeného řidiče

8. května 2024

Jeden dodatečně montovaný stěrač se snaží, seč může, dva původní to vzdaly po patnácti minutách....

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...