- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže za nehodu nemůže řidič, ale to, že jel rychle s autem, které evidentně bylo ve stavu, kdy rychle se s ním moc bezpečně nedalo. No a za to, že to nepřežili můžou ti, kteří se nepřipoutali. Proč se tedy o tom vlastně pořád píše???
Není to stejný typ- S-Klasse, kterým jezdil do pivovaru Václav Havel?
Dianě k přežití stačilo málo - být připoutána. Přednímu sedadlu vedle řidiče se říká sedadlo smrti. Je to nejméně bezpečné místo v autě. Ale bodyguard na něm přežil. Protože byl připoután.
To si tak mocní tohto světa, ale i mnozí policisté myslí, že když nemusejí dodržovat zákony, které se schvalují v parlamentech, že se na ně nevztahují ani ty zákony fyzikální. Ale to je, řečí klasika, hluboké nedorozumění.
To platívalo, když se do aut nemontovaly pytle. V současné době se ty rozdíly už hodně stírají.
autorizovaný servis nepoznal že je auto po těžké nehodě? za co mají ty vyšší ceny v servise? já mysle že za prémiovou kvalitu