Diskuze
Kia svolává 56 tisíc cee´dů do servisu, musí překontrolovat brzdy
Děkujeme za pochopení.
Host
Re: Říkám to furt.
ono totiž svolávací akce maji téměř všichni výrobci - ale někteří (např. VW) je dělaj potichu, tajně....
i když "rejži" moc nemiluju, aspon se k tomu staví čelem....! takže spíše plus pro ně
Host
Nemci
Tak by me zajimalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu. Brzdovy valec v Ceedu je znacky Bosch. Kampak se podela ta povestna nemecka kvalita?
Host
Že se na to nevykašlete
Já vám nevím, ale opravdu nějak nechápu ty výkřiky do tmy typu "pytlík rejže", "rikša" a podobně. Vždyt v dnešním globalizovaném trhu s automobily dostanete naprosto v KAZDEM autě bez rozdílu značky směs součástek z celého světa. A je na každém, aby si vybral, kterou "směs" si koupí. Komu se co líbí, jakou to má pro něj užitnou hodnotu.
Každá součástka může být poruchová. Místo co byste byli rádi, že existuje evidence podle VIN kde každá součástka je zaevidovaná a svázaná s autem a umožní vám identifikovat potenciální závadu, tak se rozčilujete nad tím co to je za šajsdrek. Navíc zrovna Kia není z firem, které by prošly nějakými echt bezpečnostními průsery. Na to jsou experti jiní.
Host
Re: Že se na to nevykašlete
to tady soustavně vykřikuje jeden zoufalec,kterýho vyhodili z nošovický fabrikyHiundai pro neschopnost a vcelku se divím,že tam vůbec takovýho dementa přijali.
Host
Nevím jak ostatní
ale já bych prostě nemohl jezdit drožkou a koukat celej den na volantu na znak hundáje (i kdyby to z venku vypadalo jako ferrari).
Host
Re: Nevím jak ostatní
pořád lepší,než koukat na volant se skříženými lopatami -VW nebo šklebem na volantu -schadewerke a.g.
-drb-
ta diskuse...
Koukám, že prodejci mají malé prodeje, tak se vyžívají v diskusích a tlučou se navzájem. ;)
Co si takhle pánové přiznat, že neexistuje bezporuchová značka a bezporuchový model. V tomhle případě jde o chybu montáže, kterou nikdy stoprocentně neodstraníte - každý model auta se vyvíjí průběžně, obměňují se jednotlivé drobnosti v průběhu výroby, ladí se výrobní postupy a ne vš je ideální. Stává se to naprosto každé značce a zejména první větší svolávačka je vždy mediálně vděčná (mimochodem - asi je to fakt první svolávačka na ceedy od začátku výroby, žádnou jinou se mi nepovedlo najít).
Ovšem vytahovat tady srovnávání parametrů mimo dané téma je docela trapas. A hlavně ta věčná řevnivost všech proti škodovce a škodovky proti všem, ale zejména proti těm, kteří škodovku ohrožují na trhu. Užitné vlastnosti nechci posuzovat, protože jsou dost často subjektivní, případně trpí nejednodnou metodikou měření (typicky kufr, kde je objem jednou měřen s rovnou nakládací hranou a není zohledněn %pokr%
-drb-
Re: ta diskuse...
%pokr% prostor pod dvojitým dnem a jednou je to prostor až po rezervu), některé věci záleží na velikosti a proporcích řidiče (typicky posez za volantem - jsem drobnější, hubený, přesto se v každé škodovce mlátím do kolena, bratr má téměř dva metry a nemá s tím problém).
Sám jsem pár tisíc kilometrů jak s Fabií, tak s Octavií, tak i se ceedem (a ještě pár dalších aut, ale to není podstatné). Ideální auto bych si nejradši smíchal po kouskách, protože nikde to nebylo dokonalé, ale zase na druhou stranu nikde to nebyl vážný problém. Jak škodovky (kromě mé první š 120), tak i ceed mne vždy dovezli, kam jsem chtěl, neměl jsem problémy s podvozkem (ceed je výrazně tvrdší, ale zase subjektivně jistější), neměl jsem zásadní problémy s motory (i s HTP jsem po městě jezdil spokojen, ale na dálnice to je tak do 110; naftový 1.9 PD v octavii byl sice jak gumový, odezva na plyn mizerná, ale zase to jelo furt; benzínová atmosféra 1.4 v ceedu mne mile překvapila svou točivostí i nečekaným výkonem %%%%
Host
Re: Brzdy?
Třeba ty samé problémy může mít taky VW,jenom se to zamete.
Host
My jsme si to mysleli,
že v tom bude háček, v sotopade bez brzd zbyde pytel sra.ek.
Host
Kupte pané
fčesko levný, kvalitny, záruka, moc dobrá auto, moderní, čistapade moc, tak za dvěstě pade, super sleva.
Host
Re: Kupte pané
nebó kupté pané skodoufku Fobijíí za štodevadásáttisíc koruná, táky moc kvalitný autóó..
Host
No já to říkal
už když to začali vyrábět, že se z toho bude sypat rejža.....
Host
kia
Kia a podobné výrobky jsou pro vzorového českého občana nepoužitelné,protože se do kufru nevejdou vidle,dvě basy piva za 4,5 vedle sebe a též chybí prostor na 300 konzerv luncheonu a paštik z lidlu.
Host
Re: kia
Zas tak malej kufr to nemá (teda v rámci normálních aut, stěhovák chrochtávia TDI tvoří samostatnou kategorii). Ale zas má Kia oproti škodovce spoustu jiných nedostatků. Tak třeba na zadní sedadla si sedne i člověk starší 13 let, stejně tak řidičovo pravé koleno je v nezvyklé situaci, protože ho nemlátí středový panel. Dále nemůžete na každé křižovatce machrovat spolu s dalšími čtyřmi stříbrnými octaviemi. A dokonce je kryt přihrádky spolujezdce už v základu zdarma.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...