Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Indický mikroelektromobil proniká do Evropy

Podle některých zdrojů nejprodávanější elektroauto na světě, podle jiných nejlevnější vůz, který lze dobíjet z běžné zásuvky. Takové je Greeny, které se vyrábí v Indii a pomalu se začíná prodávat i v Evropě. Jeho cena je v přepočtu zhruba 370 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vsude Byl

24. 5. 2007 17:24
OSTUDA elektronobilu

Tohleto auto plni pouze jedinou funkci a to ODPUDIT vsechny potencialni zajemce o koupi elektromobilu.!

Ta technika je tak 20let stara, dneska se vyrabej elektromobily co ujedou 400km na jedno nabiti a nabijou se za 15 minut, ne jako tohle poskakovadlo...:-/

0 0
možnosti

Alex

24. 5. 2007 15:46
..

...no to je kentus.

0 0
možnosti

Najivka

24. 5. 2007 12:54
A co takhle vzít kastli a podvozek z Kolína,

strčit tam baterku z náklaďáku a motorgenerátor z OBI s měničem a vozítko by mohlo být na světě. K pohonu by se nějaké motorky z elektroskůtru a nebo z elktrokola možná také našly. Ty by by tak mohly být v každém kole.;-D

0 0
možnosti

Bitch

24. 5. 2007 12:59
Re: A co takhle vzít kastli a podvozek z Kolína,

No ja se obávám že tohle auto asi vzniklo způsobem dost podobným ;-D

0 0
možnosti

performer

24. 5. 2007 11:04
jejda to jsou zase bláboly

tady si snad někdo představuje, že je možné vyrobit superelektromobil nadupadý hypertechnologiemi za cenu notebooku...... proberte se - není to možné.

(i když je fakt, že toto trochu předražené bude - ovšem asi ne v té Indii, ale až po exportu do Evropy)

0 0
možnosti

Bitch

24. 5. 2007 12:31
Re: jejda to jsou zase bláboly

To si tu samozřejmě nikdo nemyslí(ani já ne). Ale 370 tisíc za něco, z čeho okolí dostane záchvat smíchu a navíc to má olověné baterky je trochu moc...

0 0
možnosti

Bitch

24. 5. 2007 10:09
Drahé

No tak ta cena je skutečně trochu moc. Kdyby to mělo modernější techniku a cenu cca 150tk, dalo by se možná uvažovat. Ovšem jen do města na popojíždění po okolí bo na nákupy. Ale asi by mi vadilo že se mi všichni okolo smějou ;-D;-D

0 0
možnosti

zeno

24. 5. 2007 9:11
děs

To je dobrý tak akorát pro Bursíka.

0 0
možnosti

Vsude Byl

24. 5. 2007 17:19
Re: děs

BURSIK elektromobily nesnasi on propagule PLYNARSKOU LOBBY, prej je spalovani zemniho plynu "EKO jak svina" - za chvili nas vsechny bude nutit abychom si predelali auta na plynomety!!! RWE se uz moc tesi jak sem budou vozit ten svuj nemeckej plyn...Rv

0 0
možnosti

Huh

24. 5. 2007 8:47
xindl

Takovej šmejd hnusnej a ještě s olověnou baterií, která pak půjde na nějakou velkou skádku k dalším olověným bateriím - to je "obrovský ekologický přínos", hlavně, že je to elektromobil ;-D Předražený šmejd z Indie - za 50 tisíc by se o tom dalo uvažovat na ježdění mezi 2 vesnicema po cestách, kde nic moc nejezdí. :-©

0 0
možnosti
VF

Xladi

24. 5. 2007 8:59
Re: xindl

No ty baterie se dají zrecyklovat, vím o místě, kde je za 3kč kilo vykupují, ale s tím že je to zastaralé a předražené souhlasím.R^

0 0
možnosti

Křídloryba

24. 5. 2007 7:52
Pěkný shit

Dobrý tak leda do těch indických prdelí, kde je provoz tvořen jen cyklisty, rikšami, krávami a houmlesáky. Nasadit ho do evropského provozu může jen idiot. ;-D Osobně tuto brzdu potkat na cestě, vytlačím ho do škarpy, aby se neplantal a nezdržoval :-)R^

0 0
možnosti
VF

Xladi

24. 5. 2007 7:50
Při této ceně u nás nesmysl

Kdyby to auto aspoň vypadalo jako auto, tak neřeknu ale 370000 za něco co je takhle malý tak to je moc, zajímalo by mne jak se to prodává v indii, nebo tam to mají levnější? Taky by mě zajímalo co je na tom tak drahý. Kastle z plastu(celkem levná), Elektromotor( rozhodně levnější než benzínovej motor), Výbava superchudá, Jedniný baterie na tom budou mít cenu, ale pochybuju že by jich tam při takovým nájezdu bylo nějak hodně a zvlášť když se jedná o olověný tak ty taky moc nestojej navíc sou těžký.:-/

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...