- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dalsi komercni firma, ktera “zadarmo” zabira verejne parkovaci mista, ktera si ostatni uzivatele stejneho prostoru musi platit od hodiny. A dalsi firma ktera opet ubere parkovaci mista v praze, kterych je i tak velky nedostatek! Cenove nastaveni za pronajem je ekonomicky nesmysl pro zakaznika, ktery by to chtel realne na denni bazi pouzivat. Zbytek jsou akorat hipsteri pro ktery je to cool se tim obcas projet ale az je to prestane bavit, bude tu stat 100 popelnic na baterky navic jeste v centru, kde se neda dobre parkovat!
takže tu bude už pět carsharingových firem, dohromady cirka 1000 aut, budou rady 3 skutrové firmy, dohromady cirka 1000 motorek, máme tady dámejídlo, rohlík, tesco a další rozvozy, dohromady dalších 1000 aut. pokud každá z nich dá za lobbing pro své místo na slunci 10 miliónů, pak se nedivím, že jim jde magistrát na ruku a rád vyžene normální lidi s autama mimo prahu.
Kolik parkovacích míst pro tuto službu firma vytvořila???
Nepředpokládáte sna, že správná odpověď by byl jiná než nula?
Táhněte s tím zpátky do čabajkova, zabírá to akorát místo rezidentům. U náplavky smrdí tři auta za sebou na jednom místě už týden a nikdo s tím nejezdí. Dopadne to stejně jako ty sdílené Toyoty předtím. Nakonec to dojede na to, že modré zóny pro EL auta nebudou mít dlouhého trvání. Další bonus v podobě nových žlutých koloběžek, které překáží snad ještě víc než Lime.
Když vynechám fakt, že ubyde dalších pár parkovacích míst, úplně nerozumím tomu trhu. Kdo je cílová skupina? Jako turista si vezmu taxi a nebudu platit za stání v kolonách. A jako člověk, který nepotřebuje vlastní vůz a budu si chtít půjčit auto na odvoz nábytku, s tímhle prckem stejně nic nesvedu. Fakt by mě to zajímalo.
Konečně to tady poprvé nazvali správně, žádný sharing, půjčovna, které praha platí provozovnu.
Myšlenka sice dobrá,ale tak nějak nepočítá s charakterem člověka. Základem je již komunistická myšlenka každému dle jeho potřeb. Sice na papíře nebyla od věci, ale v praxi posunout se nějak k realizaci dané myšlenky narazilo na charakter člověka a snaha donutit jej jednat v souladu s přáním myšlenky na sebe nabralo represivní podobu, které ted říkáme totalita. A to sdílení je podobné. Tak snad budou mít úspěch.
O dalších 200 parkovacích míst méně, protože je budou zabírat nevyužívaná auta aniž by nějaké jiné zmizelo...
Teoreticky by zmizet mohlo pokud se to vyplatí víc než druhé auto do rodiny. Ale chtělo by to autonomii, někam chodit je prostě příliš nepohodlné.
Konečně to někdo nazval správně. Pouliční autopůjčovna, žádné sdílení
To je v pohodě, ve špičce se dá po Praze jezdit za cenu parkování :-)