Diskuze

Nová pouliční autopůjčovna přišla do Prahy. Pronajímá elektrické volkswageny

V Praze nově jezdí 100 sdílených elektromobilů VW e-up! maďarské carsharingové služby GreenGo. Do tří měsíců by měl počet provozovaných aut vzrůst na dvojnásobek. Zaměstnávat chce zhruba 20 lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J63a72n 57D80l97o29u43h23ý

21. 2. 2020 9:42

Dalsi komercni firma, ktera “zadarmo” zabira verejne parkovaci mista, ktera si ostatni uzivatele stejneho prostoru musi platit od hodiny. A dalsi firma ktera opet ubere parkovaci mista v praze, kterych je i tak velky nedostatek! Cenove nastaveni za pronajem je ekonomicky nesmysl pro zakaznika, ktery by to chtel realne na denni bazi pouzivat. Zbytek jsou akorat hipsteri pro ktery je to cool se tim obcas projet ale az je to prestane bavit, bude tu stat 100 popelnic na baterky navic jeste v centru, kde se neda dobre parkovat!

2 1
možnosti
SS

takže tu bude už pět carsharingových firem, dohromady cirka 1000 aut, budou rady 3 skutrové firmy, dohromady cirka 1000 motorek, máme tady dámejídlo, rohlík, tesco a další rozvozy, dohromady dalších 1000 aut. pokud každá z nich dá za lobbing pro své místo na slunci 10 miliónů, pak se nedivím, že jim jde magistrát na ruku a rád vyžene normální lidi s autama mimo prahu.

2 0
možnosti
RV

Kolik parkovacích míst pro tuto službu firma vytvořila???

1 0
možnosti
MS

Nepředpokládáte sna, že správná odpověď by byl jiná než nula?

1 0
možnosti
JB

Táhněte s tím zpátky do čabajkova, zabírá to akorát místo rezidentům. U náplavky smrdí tři auta za sebou na jednom místě už týden a nikdo s tím nejezdí. Dopadne to stejně jako ty sdílené Toyoty předtím. Nakonec to dojede na to, že modré zóny pro EL auta nebudou mít dlouhého trvání. Další bonus v podobě nových žlutých koloběžek, které překáží snad ještě víc než Lime.

2 0
možnosti
LH

Když vynechám fakt, že ubyde dalších pár parkovacích míst, úplně nerozumím tomu trhu. Kdo je cílová skupina? Jako turista si vezmu taxi a nebudu platit za stání v kolonách. A jako člověk, který nepotřebuje vlastní vůz a budu si chtít půjčit auto na odvoz nábytku, s tímhle prckem stejně nic nesvedu. Fakt by mě to zajímalo.

2 0
možnosti
JD

J66a29n 30D55l15o82u28h60ý

21. 2. 2020 9:44

Hipsteri a eko fasisti.

1 0
možnosti
OF

O53t11a55k71a85r 50F33u48k53a

20. 2. 2020 20:58

Konečně to tady poprvé nazvali správně, žádný sharing, půjčovna, které praha platí provozovnu.

2 0
možnosti
VR

Myšlenka sice dobrá,ale tak nějak nepočítá s charakterem člověka. Základem je již komunistická myšlenka každému dle jeho potřeb. Sice na papíře nebyla od věci, ale v praxi posunout se nějak k realizaci dané myšlenky narazilo na charakter člověka a snaha donutit jej jednat v souladu s přáním myšlenky na sebe nabralo represivní podobu, které ted říkáme totalita. A to sdílení je podobné. Tak snad budou mít úspěch.

0 0
možnosti
RM

O dalších 200 parkovacích míst méně, protože je budou zabírat nevyužívaná auta aniž by nějaké jiné zmizelo...

5 0
možnosti
PV

Teoreticky by zmizet mohlo pokud se to vyplatí víc než druhé auto do rodiny. Ale chtělo by to autonomii, někam chodit je prostě příliš nepohodlné.

0 0
možnosti
VD

Konečně to někdo nazval správně. Pouliční autopůjčovna, žádné sdílení

7 0
možnosti

To je v pohodě, ve špičce se dá po Praze jezdit za cenu parkování :-)

0 0
možnosti