- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dva válce? A není to málo, Antone Pavloviči?
S původní Pandou mám jenom špatné zkušenosti. Uvnitř, díky zcela úspornému čalounění sedadel, je opravdu místa dost, z auta je dobrý výhled a snadno se parkuje.
Jenomže po 4 letech u TK zjistili, že po ujetí 56 tis. km jsou všechna ložiska v kolech zralá na výměnu. Zřejmě špatný materiál. Po dalších asi 20 tis. km se zadřel motor (750) a tím to skončilo.
Vzpomínám na řazení, stejně jako u Spartaka buď šla zasunout zpátečka, pak ale byl problém s ostatními převody, nebo šlo řazení dobře, ale zpátečka jenom po několika pokusech. Při parkování zkrátka hrůza.
Tohle byl i z ekonomického hlediska pro fiat výborný tah ....... v podstatě tím založili novou kategorii aut, protože s čím byste toto chtěli srovnávat?
Dó ševó, 2CV od Citroena. Ten umí také jezdit po poli.
copak Pandička, to je můj osud, s mou první 700 a sytičem jsem drandila 11 let... nesmrtelná holka
Někde do podhorských oblastí jako auto na skok pro něco asi dobré...
No jo... Tak když je člověk sám s jezevčíkem, tak asi dobrý no...
Budete se divit, ale je v tom dost místa pro dva lidi. Víc, než třeba v Polu. Jen ten motor je k ničemu.
Dcera se vdala do Itálie. Vím jedno, jak zjistily manželky místních bydlí v horách u Lago di Garda, co to autíčko umí, tak řekly svým drahým manželům, ať si vezmou drahé velké off roady ( minimálně 5 x dražší) někam a koupí jim tohoto mrňouse. Těch Pand 4x4, samozřejmě v maximálně možné výbavě ,tam jezdí opravdu hodně.
Nejsou to špatná auta. I May je miluje.