- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chudák Fiat , jestli ho koupí tahle korejská katastrofa tak mu definitivně zavřou oči.
Trzni kapitalizace firmy je dnes pres 20bn EUR, cena 8bn tedy nedava smysl.
Tahle fůze by přinesla jen další unifikaci, takže nic, z čeho bych se radoval.
Není na fotctce převlečená Mazda ?
Ne tak docela. Fiat 124 má vlastní techniku (motory a převodovku).
Hnůjdaj a Fix IT After Trip. No, vrána k vráně ... :-D
Takhle veřejně že sebe dělat osla :)
To jsou zase parády, tady na diskuzi... :-).Kdo jezdí s italem, tak ví a ostatní ať žijou dál z bájí a pověstí svých tátů a dědů, kteří, když jezdili škodou 100, tak se po světě proháněly parádní děla z Turína-vlastně i toho shnilýho poláka nebo žigula sousedovi záviděli... Co se týká prodeje automobilky, tak bych to tak nehrotil-myslíte,že když koupili kluci z Itálie Chrysler, tak místo Dodge a Jeepů jezdí po US Pandy? Nebo, že se po prodeji Prazdroje Japoncům vaří plzeň z rejže...? Každopádně italskou káru musíš brát se všema plusama i mínusama,ale ty auta mají něco, co většina aut nemá (smrdí benzínem a je s mima sranda) a Korejec jim to nevezme-byl by hlupák!
Souhlas , ale dle reklamy kterou v Česku dělá, se-e tím většinu národa a jeho prodeje pak stojí za prd není moc obchodně dobrej.
Prodejte do Asie uplně všechno co jsme tu od základů budovali a bude pokoj. Chudáci zakladetelé těch automobilek se musí asi obracet v hrobě co se s jejich odkazem stalo ...
Je to velmi podivna metoda, jak zachranit Fiat. Nejdrive koupit Chryslera a potom to prodat Asijcum.
Technika FCA patří určitě k tomu lepšímu, co se dá nejen v Evropě koupit a Hyundai se na ni zatím dívá z uctivé vzdálenosti. Nakonec, naftové motory Hyundai vyvíjela divize FCA, VM Motori.