- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
s rozvojem CNG aut se Němci také sekli, jejich odhady jsou u alternativních pohonů vždy mimo :-(
Jedním z negativ EV je, že komu zatím stačilo jedno auto, bude potřebovat dvě. Nebo si umíte představit, že třeba všechna parkovací místa na horách v zimě u sjezdovek budou osazena dobíječkami? To asi těžko.
No nevim, my mame s manzelkou dve auta, a potrebujeme dve. Kdyby jedno z nich bylo elektro, tak porad potrebujeme dve (to mensi stejne nikdy nejede vic jak 100km, nikam dal s nim nejezdime)...
Nucené zavedení elektromobilů je za současného technologického stavu nesmysl! Co nás čeká?
- nejsou zdroje el. (jen v ČR by se mělo denně nabít cca 5 mil. automobilů)
- velmi slabá přenosová soustava el. (obrovský problém - dnes se v některých regionech nemůže moc stavět, protože chybí příkon - např. kvůli instalaci tepelných čerpadel)
- výdrž na jedno nabití a rychlost nabití
- možnost nabití (sídliště??? - vylezte si na panelák, třeba na Černým Mostě a podívejte se dolů na ty tisíce aut. Pak mi řekněte, jak budou všichni přes noc nabíjet, aby ráno mohli do práce a do školy.)
- cena
- dojde ke zdražení elektřiny, stát ztratí miliardy na spotřebních daních z paliv
- dojde k omezení vlastnictví automobilu, protože prostě nemůžou všichni přes noc nabíjet - na sídlištích nabíjecí totemy? Utopie. A jak ti lidé budou tedy jezdit? Nebudou-sdílení?
- lidé přijdou o práci (už nyní existuje několik odborných studií, které prokazují masivní nezaměstnanost v souvislosti s výrobou elektromobilů)
Cesta je v pozvolném zavádění přičemž se zlepší technologie doplnění uchování energie. Třeba vodík?
proč bz se proboha v ČR mělo denně nabít cca 5 milionů aut?
A kdyby to nedotovali, jezdila by jich tam dnes desetina.
Nechápu, proč autor článku si nedá trochu práce a neuvádí aktuální data (07/2018 = 169.112). Posílám odkazy, kde to příště dohledá pro všechny státy světa
Tabulka pěkná.... akorát bych ji potřeboval vysvětlit... nechápu hned první položku. Tvrdíte že v Číně jezdí 1,7 milionu elektroaut a že mají podíl 41%, což by znamenalo že je v Číně jen 4,25 milionu aut a to je jistě blbost.
Německo: prodej aut do zásuvky pokračuje ve výrazném růstu
http://www.hybrid.cz/nemecko-prodej-aut-do-zasuvky-pokracuje-ve-vyraznem-rustu
Německo: nejvíc elektromobilů v červenci prodala Deutsche Post DHL
http://www.hybrid.cz/nemecko-nejvic-elektromobilu-v-cervenci-prodala-deutsche-post-dhl
I kdyby se naplnila vize ekošílenců a bylo tolik elektroaut, tak to stejně nebude fungovat. Až by vždy večer všechna elektroauta ve městě zaparkovala ke svým nabíjecím stanicím, tak okamžitě zkolabují veškeré rozvodné sítě el.en., tedy blackout. Vize o velkém rozvoji elektroaut je čirý blábol.
Ovšem není to ani lepší ani výhodnější. Je to jen tupé politické rozhodnutí. Kdyby šlo jen o ekonomiku a zdravý selský rozum, tak po elektroautu neštěkne ani pes.
Kdyby slo jen o ekoomiku, tak nemame ani zadne "EU normy", a ve mestech by nebylo mozne vychazet z budov bez duchacich pristroju...
No pokud budou neustále dehonestovat spalovací motor, brutálně ho zdání a zakážou s ním jezdit do měst. Tak to možná splní. Nemusí ty elektrokrámy ani dotovat.