Úterý 28. ledna 2020, svátek má Otýlie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 28. ledna 2020 Otýlie
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i61ř85í 30L70o90n91g98a31u34e90r 7917552488969

To bude chtít nechat udělat pořádnou studii tak za třicet milionů, pak studii studie za dvacet a ještě studii studie studie nejmíň za deset.

+3/0
doporučit
27.11.2019 12:40

M52i66c31h68a65l 73Š18t46r95u80n75c 8264256935773

Naivne jsem si myslel ze po Krnacovy a Dolinkovi uz nic horsiho nemuze prijit. A vida jak jsem se mylil. Prisel Hrib a spol...

+3/−1
doporučit
27.11.2019 13:19

B67o77h45u36m14i57r 40E16l65i83a17š 6254416440428

Bude třeba vytvořit 5 tisíc vyhrazených parkovacích míst rozvody elektřiny její jištění a momentální maximální příkon by urychleně dostavěli temelin

+2/−1
doporučit
27.11.2019 12:28

D26a94n46i17e83l 88N37o77s39k20a 9100248895496

Z lamp veřejného osvětlení.... A přívodní kabely budou sloužit pro vyhřívání chodníků?

+1/0
doporučit
1.12.2019 19:19

M93a73r75e15k 53A66b22s55i29k 3440485229594

Mě se líbí, jak tady každý operuje sídlištěm. Copak si myslíte, že každý, kdo zaparkuje bude nabíjet? A nebo, že bude potřebovat supernabíječku? Ne, prostě i Tesla se nabije na 100 km za 7 hodin z 230 V 3 kW (rychlovarná konvice), 380 V za 8,5 h na plný výkon Tesly. A to je Tesla vyšší třída než Citygo-e.

Takže pro "tipuji 80 procent obyvatel" žijících na sídlišti stačí přes noc nabíjet na chodníku a kupodivu síť to vydrží. Samozřejmě nepředpokládám, že všechna auta se v jeden okamžik nabijí a opustí sídlištní parkoviště. Stejně tam polovina aut stojí více jak týden na jednom místě a nehne se :-)

+1/0
doporučit
27.11.2019 11:22

P65e83t57r 57Č76e12r62m63á80k 9798185209880

Myšlenka správným směrem, provedení poněkud mylné. Potřeba nabíječek bude s rostoucím počtem eaut pochopitelně výrazně stoupat neb by jinak neměli lidé kde dobíjet (domácí dobíjení nebude pro většinu možné). Ale pomalé nabíječky z lamp nejsou cestou, to je naopak řešení které se ve světě neosvědčilo, viz. Norsko atd. Místo x tisíc zbytečných míst by bylo účelnější udělat v tom samém finančním rozsahu několik desítek rychlonabíječek kde by se auto dobíjelo 20min a obsloužilo tak ve finále rychleji větší množství uživatelů. R^

+1/−1
doporučit
27.11.2019 16:52

K39a98r16e26l 13K43o49v65a71n20d40a 9202879764

Podle Hřiba je možné, že bude pro řidiče výhodnější odebírat ji z infrastruktury vytvořené městem než ze své přípojky.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijecka-praha-verejne-osvetleni.A191127_000556_automoto_fdv

Myslím, že na sídlištích to asi moc ze "své přípojky" nepůjde. Nevím, jak by to vypadalo, kdyby každý táhnul prodlužku z bytu na parkoviště...:-)

Otázka je, jak je rozvod VO stavěný na násobně větší odběr pro nabíjení elektromobilu.

+1/−1
doporučit
27.11.2019 11:07

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Najdete na iDNES.cz