Diskuze
Autofotka týdne: Elektromobil na ledu překonal hranici 250 km/h
Děkujeme za pochopení.
JavorMagor
Sila 3200 Nm
heh, to je neco jako udalost stara milion svetelnych let.... boze...
a takovyhle povl pise clanky ktere si prectou tisice lidi...
JavorMagor
Re: Sila 3200 Nm
kdyby si clovek mohl byt aspon jisty, ze to mysleli jako April, ale vzhledem k technicke erudici zdejsich clanku mam vazne obavy...
FcapaB
Podívejte se na dokument
Podívejte se na dokument "Who killed the electric car?" - http://www.csfd.cz/film/225582-who-killed-the-electric-car/
Už dlouho jsme bez problémů mohli běžně jezdit na elektriku. Ale loby je loby a prachy jsou prachy.
petrolhead
Re: Podívejte se na dokument
(facepalm) .. ano, ten film popisuje případ kdy byl záměrně pohřben výzkum, což se dít nemá, ale opravdu to neznamená že jsme mohli už jezdit elektromobily. Limit elektromobilu byla a je vysoká cena a nízká kapacita a životnost baterií. Zároveň je to ale limit těžko překonatelný, dokud baterie nebudou tak o 3 generace dál. Kdo je vynalezne řešení bude možná nebohatší člověk světa, takže věřte že se na tom maká.
Rambo-x
No a co
Proč by elektromotor takovou rychlost nedokázal,běžně vlaky pohání elektromotory a co musí táhnout a jaký výkon musí mít..........problém je ta šťáva,elektromotor ne
Je smutné že v době elektronické revoluce a 21 století,máme kapacitně prakticky stejné baterie jako před 100 lety,díky čemuž jsou elektromobily prakticky nepoužitelné,velmi slabý dojezd,který se díky mrazu a zapnutému topení sníží na desetinu,je prostě neakceptovatelný......pokud se zlepší akumulátory,a to hodně razantně tak nic nástupu elektromobilu nebrání
Rubik1
Re: No a co
Pisete nesmysly. Vlak netahne zdroj energie, ale bere si elektrinu z troleji. To je naprosto podstatny rozdil. Dale baterie jsou uplne jine nez pred 100 lety. Neni nahodou, ze pred 100 lety zadne auto na elektricky pohon rychlost pres 200 km/h nedosahlo. Kazdy vi, ze se baterie nehodi na topeni. Kdo potrebuje v aute dost topit, coz se tyka kazdeho v Cechach, kdo jezdi v zime dal nez do samoobsluhy, tak pro nej elektricke auto neni vhodne. Stejne tak neni vhodne tam, kde je moc teplo a je nutna klimatizace. Do Kalifornie ale vhodne je.
Qíteček s modrým naslouchátkem..
Re: a klakson vydrží troubit také 14 dní v kuse?
Vydrží, ale o půlku klesne dojezd.
intruder3
-
Problém s elektromobily je v dojezdu nikoliv v rychlosti, tak nevím co soudruzi řeší.
Leinad
Re: -
Machrujou. Diví se, že elektromotor něco dokáže, když zrovna má šťávu. (přestože je běžný u vlaků + přestože většina Japonských aut sou hybridy.)
truthspeaker
při 250km/h
dojezd 23km U auta s uváděným maximálním dojezdem přes 200 km.
Údaj je zajímavý pro ty, co pod vlivem čísel výrobců sní o elektromobilech jedoucích po dálnici 160kou, protože věří dojezdu v rozmezí 200-300 km. Přitom ten dojezd výrobci měří při padesátce.
intruder3
Re: při 250km/h
Napadlo mě to samé s tím dojezdem při čtení článku
Leinad
Vývoj baterek a recyklace
To by měl ekoterorista dotovat, ne garantovat výkupní cenu ze solárek(až je výhodné svítit lampou na solárko), kytky do ropy(biobenzin, bionafta),...
truthspeaker
vždycky se najde nějaký blbec
který bude tvrdit, že černá je bílá a že to dělá pro dobro všech.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...