Diskuze
Economy Run: Se škodovkou se dá jet i za 3 litry
Děkujeme za pochopení.
mr.BooM
usporna jizda fabia1,2mpi
vlastnim fabku 3,5roku 1,2mpi ale jak se snazim jak se snazim tak jsem to pri normalni jizde nedostal pod 5,8 tak se ptam jakym zpusobem vubec dokaze nekdo a hlavne jakym zazrakem dostat jeste pod tuto hranici ..rychlost je takova normalni kolem 90kmvelpet
Citroen AX, 1,0
Delší cesty za 4,9 l benzínu na 100km, běžný provoz s cca 1/2 cest po městě za 5,2 - 5,4 l benzínu na 100 km. Komfort dobrý, s bezpečností je to u malýho auta určitě horší - srovnám-li to s dnešními moderními auty - v práci Š Octavia 1,9 TDi se 4,7 l naft na 100 km - ale to už je cenově někde jinde...Marek Staněk
marek.stanek@volny.cz
Hm, Toyota RAV4 2.0 D4D po Norsku, pohotovostní 1580 kilo, krámů na 3 neděle až k předním sedačkám, odhad lehce přes 2 tuny, průměr 6,3 nafty. A to není problém tam na 20ti km silnice našplhat 1500 metrů převýšení.trsoft
Re: :)
Hm, by me docela zajimalo jak... me se povedlo tak kolem 8.5-9crossss
Moskvič 1500
Praha-Petrohrad-Praha + nějaké courky kolem 5000 km,prům. spořeba 8,4 l/100kmVW koncernovy reditel
Fabia 1.4 MPI 3.9l/100 pri 80km/h
S forsazi na methanol (3l/100 :o)Cougar
je to relativni...
ja trasu, 200 + 50 + 200 jezdim pravidelne kazdej vikend... da se jet za 600, da se jet za 1000, ta spotreba je proste ralativni... zalezi, jak se mi chce jet, bud muzu jet v klidku, 90 za par korun, nebo sportovne a jizdu si uzit... taky muzu stalcit spotrebu na par litru, ale k cemu to je? nekupoval jsem si 1,8 20 V Octavku, abych jezdil jak vajickar... vubec nechapu, k cemu ten economy run je, nic to neprokazuje a v praxi je to nepouzitelny...satan
není nad duratec
ford mondeo 1,8 16V 2003, praha - split a pak zpět, jízdní průměr 117 km/h, pět velkých lidí, věci a zásoby na jachtu na týden a stačilo mu 6,8 l naturalu na 100 km. to jde, ne?Petr
Re: není nad duratec
To je fakt dobrý na dost vysokou průměrnou rychlost a plný auto.Petr
Octavia 1,6 benzín 55kw
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...