- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svítící Las Vegas na kolečkách. Displej plný nesmyslů, které se za jízdy nedají ovládat.
IMO jim u tohoto auta (ne sporťák) vyšel vysoký boční laterál. Ten se pak snaží opticky zdrobnit designem.
Ta svítící maska je naopak to nejhezčí. Design je super, až na ten trčící tablet.
Osobně mi ten předek připadá jako když si ženská nechá zvětšit rty a má pak takový ty "kachní" pysky.
Mně stačila zkušenost s autíčky na baterky když mi bylo cca 10. 15 minut to jelo a hodinu jsem musel čekat než se to dobije. Málo kdo měl tehdy dvě sady baterií. A jeden starší kámoš měl závodní autíčko s mini benzínový motorem a to byla prakticky neomezená zábava. Od té doby mám jasno že elektrika do auta nikdy.
Přesně ten stejný názor jsem napsal již při prvním zveřejnění.
Hezký vůz, ale ta přední maska se mi nelíbila, připadála mi jako infračervený zářič, nebo lapač much ve španělských hospdách.
Proč je to v rubrice "auto", když je to elektromobil?
Protože je to auto. U auto poháněném plynem byste asi napsal plynomobil, či co?
co je děsně nepraktické, ten spojler na zadních, pátých dveřích. stejně je řešen u Scaly, kterou mám jako služebák, a okno je pod ním zcela neumytelné. a to jak běžnou stěrkou na pumpě, kde vždy hrozí, že urazím brzdové světlo, tak v myčce, kde se kartáče na sklo pod spojler vůbec nedostanou. tohle je zcela nedomyšlené.
Předchozí diskutující neprojevují nad Enyaqem moc nadšení. Já si ovšem myslím, že v centrále VW budou brzy po spuštění jeho prodeje skřípat zuby. Stejně jako už nyní skřípají zuby nad prodejními čísly Superbu a Kodiaqu. Když srovnám s Enyaqem jejich e-Golf (s velkou slávou uvedený) tak asi není moc co řešit...
E golf je několik let starý pokus - nepodařený.
Enyaq srovnavejme s vw ID4 ze kterého vychází.
Jinak - v koncernu VW nikomu nevadí prodeje Superbu či kodiaqu, a nikdy nevadilo, právě naopak
To co jim vadilo je jejich poziciovani a tím že tvořili vnitřní konkurenci místo aby konkurovali psa, Renaultu, hyundai apod
Za více než mega si koupit velký rodinný vůz s reálným dojezdem cca 300km si může dovolit pouze podnikatel, ekošílenec a ještě mě napadá snob. Nikdo s mozkem do tohoto snad jít nemůže. Když už e-auto, tak něco ve velikosti e-Citiga za půl ceny a jen na dojíždění do práce. Tam, pouze tam, mi to davá trochu smysl...