- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Elektromobil? Jedině z půjčovny.
Ono si lidé neuvědomují ještě jednu věc, že s větším počtem eaut skončí i období levného nabíjení a bude to znamenat prudké zdražení, protože spolu se zaváděním eaut se budou rušit i mnohé "špinavé" elektrárny a výroba elektřiny bude nahrazována mnohem dražšími, ale "čistými" způsoby což už samo osobě zdraží elektřinu a samozřejmě stát bude muset někde získat prostředky, které mu vypadnou z důvodu menšího objemu prodeje benzínu a nafty, takže se nejspíš do elektřiny započítá i chybějící silniční daň. Takže pokud si někdo myslí, že provoz eauta bude na jeden km levnější, tak je jen neinformovaným optimistou.
Ale ti ,,zelení bezmozci" stejně budou pořád tvrdit to samé. A pojištění to zdraží všem, protože přece musíme být ,, solidární". Stejně tak to zdraží všem domácnostem elektřinu.
Takže se nám ten ekologický domeček kolem eaut rozpadá a rozpadá, jen čekám, kdy konečně někdo dostane odvahu dát na stůl celý účet a ekologickou zátěž s tím spojenou a bublina splaskne.
Univerzita v Košicích v čele s prof. Ing. Jurajem Sinayem vypracovala na toto téma věcnou zprávu. Bohužel tat ozpráva není nikde veřejně prezentovatelná (protože se to nehodí do krámu.....).
Souhlas, počet požáru elektroaut je srovnatelný se spalovakama. Akorát že elektroaut je promile.
Tvrdíte na základě čeho? V Rozstřelu zaznělo, že nejsou dostatečná data a pak odhad jednoho ze zúčastněných.
Velká koncentrace energie ve srovnání s čím přesně? Snad ne s benzínem?
Pavel Hrzina dodává, že kromě jiného bude třeba změnit i další předpisy, například požadavky na stavbu parkovacích domů a podzemních garáží.
Vyřeší značka zákaz vjezdu vozidel na baterie
Ta se ale, z ideových důvodů, nesmí použít!
Důležité je, že je to bez emisí.
Elektromobily by mely radeji parkovat v bazenu vzdy. Prevence je zaklad ne?
"V baterii elektromobilu ale probíhají další chemické a fyzikální procesy a je třeba jí následně dlouho sledovat."
Škoda, že nenapsali, co se tou baterií dá nebo má sledovat.
Moderní baterie poslední generace mají čím dál nižší rozkladnou teplotu (už 160 °C), při které dojde k nevratnému a velmi prudkému tepelnému rozkladu článku a nelze ho zastavit jinak, než baterii prudce ochladit. Dochází pak k tzv. runaway efektu, kdy zkrat způsobí přehřátí jednoho článku a ten zahájí kaskádový tepelný rozklad u ostatních článků.
Řešení se přímo nabízí. Přebudovat garáže na bazény.
Chtělo by to státní podporu na výstavbu bazénů. A pokud by někdo dostal prachy na bazén, mohli by mu tam hasiči šoupnout elektromobil, který někde v okolí bude hořet...