Diskuze
Drsný crash test na dálnici: při průjezdu stavbou ani nelaďte rádio
Děkujeme za pochopení.
radl
Měl bych vůbec strach...
... opustit bezpečnou dálnicí a jet na okrsky. Vždyť tam není nikde dělící čára, matinel či cokoliv, co by oddělilo 2 pruhy.
Tomáš Kocian
Co to je za test?
Ten test na prvním videu nechápu. Jednak oranžové auto brzdí, takže nejde přesně určit rychlost v momentě nárazu a potom co ta modrá dodávka? Proč přejíždí do jiného pruhu pod stejným úhlem jako oranžové auto? To jako oba ve stejný moment usnou a zatočí doleva? Nebo když jedete a vedle vás začne auto přejíždět do protisměru, tak se hned snažíte zabrat jeho místo? Kdyby jela dodávka ve svém pruhu, tak nemá ani škrábanec.
mnenebertemocvazne
Re: Co to je za test?
no, bohužel je takových absurdních situací na silnicích celkem dost, takže si myslím, že ten test vychází z praktických zkušeností a případů
dneska.taky.lidi.věří.všemu
Řidič ukolébán monotónním dálničním rytmem
na D1? Si děláte srandu. že jo?
PiPiiiiiK
Re: Řidič ukolébán monotónním dálničním rytmem
Nám v bytě, když hodně fouká vrže digestoř a po několika hodinách se dá i usnout. Věřím tomu, že tuc..tuc..tuc..tuc může po určitě době taky někoho uspat
nepetr
Čeští řidiči.
Pro českého řidiče naprosto zbytečné články a videa. Jelikož českým hyper řidičům se nic takového přece stát nemůže
Have you seen Mike Hunt?
Re: Čeští řidiči.
Cesi jezdi v porovnani s Americany naprosto bezpecne. Jet tady po highway je leckdy o zivot.
albert10
20 euro
20 euro přes dva metry, ještě že jdou za jízdy sklápět zrcátka.
dneska.taky.lidi.věří.všemu
Re: 20 euro
nejsem si jist, že sklopením levého zpětného zrcátka by člověk ušetřil...
ryccardo
oranžový auto
Pozná někdo co bylo to oranžový auto zač. To snad ani nemohlo projít NCAP?!
lib7
Re: oranžový auto
Tak to vím naprosto přesně Jedná se o Hyundai Atos první generace a omlazený Atos prošel v roce 2000 crash testem Euro NCAP s "výsledkem" 3 hvězd...
Jindřich Husička
Tyhle moralizujici clanky...
Pane redaktore, naladte na vlnu Jeremyho Clarksona. Rizeni cim dal snazsi, ne naopak. Jak dokazuje TG, ridit lze ve spacaku i behem prisivani knofliku...
Jan9002
Úplně nejlepší ze všeho je, že EU se snaží
všechny zákony udělat stejné v celé EU, kromě dopravních předpisů a dopravního značení. Takže cizinec, když přijede k nám, nebo my, když přijedeme do ciziny, tak se najednou diví (me), že jsme udělali přestupek, když to u nás přestupek není. Jedna z nejnebezpečnějších věcí je, že tramvaj, která odbočuje doprava má přednost. Našinec to nezná a tramvaj škodovka nepřepere.
tenkdomacas
Re: Úplně nejlepší ze všeho je, že EU se snaží
Myslím, že byste měl vrátit řidičák, tedy pokud jste "našinec".
Martin Soušek
oddělení jízdních pruhů při opravách na dálnici
On je hlavně rozdíl, jak to dělají v Německu a jak u nás. V Německu je před každou změnou na dálnici nekonečný les blikátek, cedulí a informačních panelů. Pokud se vedou směry proti sobě, oddělují je masivní betonové zátarasy.
.
U nás se s tím nemažou. Před uzávěru se prdne pár cedulí, které snižují rychlost a na kraj se postaví jedna blikací šipka. Klidně vedou oba směru dálnice proti sobě a oddělí to jen miniaturními placičkami každých sto metrů. To se to pak diví, že někdo přejel do protisměru....
steve78
Re: oddělení jízdních pruhů při opravách na dálnici
Pokud někdo není schopen udržet auto jedoucí 60km/h v přímém směru tak nemá za volantem co dělat, takže ano opravdu se divím tomu, že někdo dokáže přejet do protisměru...
net.Xtreme proti diskriminaci
Ono sice 22 metrů poslepu vypadá jako hodně,
ale převedeno na čas to tolik není a když se dívám před sebe, tak mám větší mezeru a vidím dále...
ryccardo
Re: Ono sice 22 metrů poslepu vypadá jako hodně,
Napadlo mě to samý. Žádnej řidič nečumí na dálnici jen 20 metrů před sebe.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...