Diskuze
Vlajková loď Citroënu se představuje Evropě. Je to SUV bez 4x4 s tříválcem
Děkujeme za pochopení.
V52l60a15d33i68s18l79a64v 84B76u37r70y60š47e80k
SUV kupuji výhradně s pohonem všech kol, který k tomuhle typu aut neodmyslitelně patří a výrazně přispívá k lepším jízdním vlastnostem hlavně ve velkých městech, kam taková auta patří a mají svoje výhody, koupit takové auto bez 4x4 postrádá jakoukoli logiku
J95i68n77d53ř60i50c76h 44B37u82c31h29t83a
SUV do města nepatří. To si jenom namlouváte. I když chápu, při stavu vozovek Českých měst a nutkání zkracovat si cestu přes obrubníky a trávu, parkovat kdekoli na chodníku a pro podobné účely je to určitě dobré. Jo a ještě 4x4 je super pro rychlý start na semaforech, v 50 km/h rychlosti ho jistě taky neoceníte, ale to není třeba dodržovat.
T64o25m19á18š 12B13u35r19a
Jsem zvědav, kdy v rámci podbízení se nejméně majetnému zákaznictvu začne tato druhdy slavná - a díky neotřelému technologickému přístupu i úspěšná - značka u svých paskvilů snižovat počty kol a obhajovat to ekologičností provozu. Koneckonců, na co kovaná kola obutá do pneumatik, že? Vždyť si lze přece vystačit i s dřevěnými kulatinami ...
Aneb zpět k samotným prapočátkům historie motorizmu.
J44o80s62e35f 88N82o55v67a11k
Citroeny jsem měl dva, Xantku a C5. Obojí skvělá auta. Před dvěma lety jsem při obměně vozového parku jako první šel do citroenu. A zklamaně odešel.
Bývala to pohodlná auta. Teď? Kostitřasy, ani opěrka hlavy se nedala naštelovat. Tímhle směrem u mě nezabodují.
J84i85ř59í 80S57c68h11w92a95c31h
Jen málokterý trend moderního vývoje budí tolik rozpaků a vášnivých hádek jako současný rozmach přeplňovaných tříválců. Těžko se tomu divit. Lidová moudrost ráda zjednodušuje, a jakmile nějaká představa zapustí kořeny, vzdoruje praxi třeba celou dekádu.
Vzpomeňme na začátek devadesátých let, kdy ani v západním autě nikdo nechtěl pod kapotou třináctistovku, protože přece musí být líná jako škodovka s motorem vzadu. Skutečné výkony zejména japonských šestnáctiventilových motorů tehdy zůstaly většině českých řidičů utajeny.
Naopak razantnímu nástupu dieselu o pár let později všichni fandili. Stačila jim k tomu zkušenost, že vznětové motory v Mercedesu W123 „Piano“ nebo Peugeotu 505 vydržely věčně. Dlouho nikdo nechtěl slyšet, že moderní nafťáky dozrály k pekelné složitosti, po 150.000 km se dožadují oprav za desítky tisíc a jejich další provoz je podmíněn bezpečnou finanční rezervou. Mnozí takovému sýčkování nechtěli věřit, vyklopili v bazaru všechny úspory a pak si do servisů vodili plačící manželky, aby se domohli slevy.
Z obojího plyne jednoduché poučení, že příliš zobecněné historické zkušenosti neříkají nic o zítřku.
http://www.auto.cz/co-vydrzi-preplnovane-trivalce-amputovana-zivotnost-111033
P70e95t93r 64M52i43c30h79a65l
A on už někdo vymyslel, jak vyrušit těch 120 stupňů mrtvého chodu?
T22o31m55á85š 48C31h11r29a51s32t95n24ý
Nevim, tohle auto uz ztratilo vsechny, byt pseudoduvody, ho koupit...
P47e15t28r 48M58i58c23h51a30l
Chtěl bych vidět ten tříválcový lodní motor. :-D
J22i40ř23í 19S65c41h33w40a21c47h
a který lodní motor vlajkové lodi se vejde do auta?
B58o69ř10i16v44o57j 87K46u14b84í70č65e23k
Pak se neni co divit ze treba Dacia ma takovy prodeje protoze dosud dela obycejny auta pro lidi. Ne takovy zhovadilosti s pseudo SUV. Skodovka je taky uplne v riti...
P91a18v24e72l 39Š64v68e94s21t21k57a
jo je strasně v riti, že na Karoqa se čeká 3/4 roku.
J92i18ř89í 40S87c48h47w97a65c12h
Koukám, že dlouholetí "milovníci" Citroenů věrností moc neoplývají. Vyčítají mu "pád do průměrností konkurence" a sbohem, že prý půjdou nakupovat tu naprosto stejnou průměrnost u konkurence....
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
Sennamanie v Imole. Byli jsme tam, kde se před 30 lety zabil závodnický bůh
Letos v květnu uplynulo třicet let od chvíle, kdy přišel na okruhu v Imole po nárazu do zdi v...
Vzdušný zámek šampiona nízkých cen. Dacia Jogger umí být low-cost obytňákem
Oblíbená rumunská značka nabízí své největší auto s alternativním pohonem na LPG, které svým...
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
CNG stále dává smysl, ale automobilky s ním už nepočítají, potvrzuje Škoda
Koncern Volkswagen, stejně jako třeba značky Opel nebo Fiat, už před časem oficiálně ukončily éru...