Čeští strážci zákona nyní jezdí převážně ve feliciích, které nakupovali i v průběhu roku 2001. Přestože již loni byla připravena speciální policejní verze fabie combi, ministerstvo vnitra dávalo z finančních důvodů stále přednost staršímu škodováckému modelu.
Do budoucna ale dopravní policisté již počítají především s fabiemi. Pro zajištění náročnějších úkolů se prý bude stále častěji využívat i rychlejší octávia. Na vozy vyšších tříd kategorie škodováckého superbu, ve kterých se běžně vozí západoevropští policisté, si budou ale muset řadoví čeští policisté ještě nějaký čas počkat. Dle zpráv z Mladé Boleslavi však již několik superbů složkám policie slouží. Jde o běžné sériové modely, které se v bílozeleném provedení na silnicích neobjeví.
O škodovácké limuzíně nyní uvažují v Británii, v zemi, která byla ještě před pár lety líhní stovek vtipů o mladoboleslavských vozech. Tamní policie již vlastní přes 300 fabií a octávií, přičemž nyní zakoupila také několik superbů, které prochází náročnými testy. Z Kvasin by do Spojeného Království mělo letos putovat až 1000 superbů, z nichž si dle dovozce pouze 15 procent pořídí individuální kupci. Valná většina superbů prý skončí ve vozových parcích firem a velkých organizací, policii nevyjímaje.
Škodovky jsou také ve službách policejních složek jiných, převážně východoevropských zemí. Octávie lze v modrobílém provedení často vidět na polských silnicích, několik desítek fabií a octávií combi slouží také v Maďarsku. Tamní dálniční policie dokonce ke zkrocení bláznivých řidičů používá sportovní octávii RS.
Oba škodovácké modely putovaly i na Ukrajinu. V Rusku populární octávie nakoupilo dokonce i tamní ministerstvo vnitra. Stejný typ, ale s pohonem všech čtyř kol slouží také strážcům zákona v Rakousku.