- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Japonci ještě zapláčou. Renault má v Nissanu mnohem silnější pozici než Nissan v Renaultu. Renault se dokonce může odhodlat k nepřátelskému převzetí a bude.
Hezký článek.. Tradicionalistickým Japoncům Ghosm evidentně šlapal na kuří oka a ještě si dovolil jít i proti jejich vlastnímu zavedenému systému seniority a síti dodavatelů, k tomu ještě čím dál větší vliv Francie na rozhodování o japonském automobilovém průmyslu.. No, chápu, že se to Japoncům nelíbilo a hledali cestu jak se Ghosna zbavit..
Druhý nejtvrději pracující člověk v brutálně konkurenčním globálním automobilovém byznysu. Hned po E. Muskovi.
Tak určitě On se narozdíl od Muska pohyboval v tom skutečném existujícím konkurenčním prostředí (ne že si ho sám uměle vytvářel), a co především - úspěšně a ziskově Vcelku zásadní rozdíl, Musk je velice schopný obchodník, ale v automotivu naopak hoří jak papír.