- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejhorší je, když si blbci navyknou využívat chytrých věcí, když pak nejsou v dosahu, tak nemaji na to ani přejít silnici bez toho, že ho něco přejede... viz parkovací asisten , asistent rozjezdu, asistent unavy a pod. pro provoz zachranných složek je to ok, ale jinak bych to nepřeceňoval, co nemáš v hlavě, tak na zemi nenajdeš.
Ono je krásné že jsme top v oboru "chytrých řešení", ale bohužel často se snaží ta "chytrá řešení" řešit problémy vzniklé řešeními naprosto blbými. Například oblíbené ostrůvky u zastávek tak, aby trolejbus/autobus nešlo objet, různé budování ostrůvků mezi tramvajovým pásem a silnicí, zužování silnic aby se dalo načmárat do silnice cyklopruh popř. ho dát na širší chodník.
Všechno moc pěkná snaha aby chodci či cyklisté měli život o trochu bezpečnější (moc ne, protože cyklista který má strach z aut jede po chodníku, a ohrožuje zase chodce), ale prostě mizí ten manévrovací prostor kam sanitka/hasiči dříve mohli najet. Dříve mohli často projet po zvýšeném tramvajovém pásu, ale kvůli ostrůvkům už se tam nedostanou. A tak se plive po řidičích, že neudělají tunel mezi auty kudy sanitka projede - na vozovce, kde prostě pro hasiče není místo bez toho, aby auta skákala na chodníky. Samozřejmě patřičně zvýšené.
Možná to chce se aut ve městech docela zbavit. MHD je na dostatečně vysoké úrovni pro běžnou dopravu, a pokud by rázem jezdili autem jen řemeslníci a podobně, kdo potřebují k práci přepravovat víc věcí, tak by provoz byl v únosné míře a nemusely by se dělat bezpečnostní zásahy.