Čistý design ladných křivek a hladkých ploch nenarušují (snad mimo protentokrát velmi zdařile tvarovaných zrcátek) žádné výstupky.
Charakteristickým rysem posledních modelů, včetně studií, je rozměrné logo automobilky, které se stalo svébytným designérským prvkem.
Na první pohled zaujmou i netradičně tvarované světlomety, ty dotvářejí široký úsměv, kterým C-Airlounge zve z usednutí. Jediným prvkem, který "nabourává" hru čistých ploch a jemných prolisů je vstup chladiče umístěný v dolní polovině předního nárazníku.
U konceptů kladoucích si za cíl potěšit především oko diváka nezůstává bez povšimnutí aerodynamický koeficient Cx. Ten v tomto případě dosahuje vynikající hodnoty 0,26.
Velké čelní sklo prosvětluje interiér a napomáhá v komunikaci posádky s okolím. C-Airlounge umí hýčkat čtyři velenáročné cestující. Ani v případě, že budou cestovat v pěti, však nebudou trpět nepohodlím. Ladné "MPVčko" má disponovat speciálně vyvinutým variabilním systémem, díky kterému si cestující mohou hrát s konfigurací interiéru do omrzení.
Celý interiér bude osvětlen optickými vlákny. K pobavení pasažérů poslouží přehrávače, integrované do loketních opěrek, které jsou schopné "přečíst" nejrůznější formáty CD disků.
Celkovým pojetím C-Airlounge připomíná studii C-Airdream, se kterou Citroën poslední rok těšil návštevníky autosalonů. Tuzemští milovníci "automobilové krásy" ji mohli spatřit i letos na autosalonu v Brně.
Nový koncept však vypadá přece jen o něco umírněněji a více se blíží současné sériové produkci. Přesto však ukazuje, že i velké jednoprostorové auto lze udělat s grácií a elegancí.
Také se těšíte, až budeme na našich silnicích míjet pohledné (a po designérské stránce dotažené) automobily? Pište do diskuze pod článkem. |