- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až to bude za normální peníze tak si elektromobil koupím. Nejezdím dál jak 100 km od bydliště
Od firmy Electric Park bych si nic nekoupil. Mám zkušenosti a špatné.
Idealní auto na brod
https://www.youtube.com/watch?v=CvTia4ATGZs
Saganov brat jazdí na elektromobiloch, ušetrí tisícky eur
A s BYDem to souvisí jak? To už je jak ty Ruskem placený trollové po sestřelení letadla nad ukrajinou. Taky se objevili v každé diskusi, které s tématem jen tak tak souvisela, naházeli pár linků a frází a zmizeli zase pryč.
ta zelená demagogie s elektromobily mě nepřestává udivovat. nezapomínejme, že každé auto má výfuk. jen elektromobil ho má v Tušimicích......
Ono to ale v principu smysl dává, protože ten "výfuk" v Tušimicích se dá daleko lépe a levněji kontrolovat a "odsiřovat", než ty miliony výfuků jezdících po ulicích.
Smysl nedávají baterie, které nelze v takovém množství vyrábět, a argumentace dotacemi, které se velmi snadno mohou překlopit na spotřební daň.
Oanbože, já jsem te%d koupil docela kvalitní vybavení beznínové auto, nové za 400 tisíc. Má to spotřebu 5 litrů na sto.
Kdybych koupil toto na eletroku, tak musím jezdit 100 let abych orpavud něco uspořil oproti ceně a spotřebě beznínového auta.
Psát tu nějaké srovnání o úspoře je směšné......
pokud do kalkulace nákladů nezapočteš hodnotu svého zdraví, tak ano, EM se ti ještě hodně dlouho nevyplatí....
Jestli západ zaspí, jeho automobilový průmysl bude mít problémy. Známe to přísloví, kdo chtěl moc neměl nic.
Číná svět převálcuje i v automobilovém průmyslu. Na autosalonu v Shanghai bylo k vidění tolik novinek, že z toho šla hlava kolem. Teda abych upřesnil...novinky to byly pro nás... Oni nemusí nutně do Evropy.
Taky mne zajímá crash test 2,3t vozu z baterkami. Když ještě nedávno neuměli udělat pořádně normální auto. A v testech vyhořeli. Pravda, přesto několika sebevrahům je v západní Evropě prodali.
Oni by to vyrobit uměli, ale proč by to dělali, když u nich nejsou bezpečnostní normy tak přísné a tak jak to dělají to pro místní trh zcela stačí.
Ostatně i Škodovky vyráběné v Číně pro tamní trh jsou konstrukčně úplně jiné a bezpečnostní prvky běžné v Evropě v nich chybí.
Benzín spotřeba 8l najeto 350000km (kde končí spolehlivost automobilů) je cca 840000 kč za palivo, cena vozu cca 450000-500000nižší střední + opravy dle daného koncernu. Vchází mi, že nula od nuly pojde. tudy cesta nevede, aby elektromobil stál 1,4M Kč
Navíc jste zaplatil státu na opravy cest cca 500.000Kč. U electrovehiklu nula. A ona ta elektřina taky něco stojí..
Článku chybí označení "komerční sdělení". :-)