Bugatti Veyron není třeba nijak představovat. Jedno ze tří nejrychlejších aut na světě je každopádně vozem značky s největším „wow“ efektem na planetě – s žádným koenigseggem, pagani ani mclarenem neuděláte takový dojem jako s „bugatkou“. V letech 2005 až 2015 vzniklo 480 kusů všech modifikací (původně se hovořilo o stropu 300 kousků kvůli zajištění exkluzivity, ale zájem byl tak velký, že stále vznikaly nové variace).
A jak dnes, po osmi letech od ukončení výroby a nahrazení nástupnickým modelem Chiron, vypadá nabídka „ojetin“ na světových trzích? V Evropě je podle největšího portálu mobile.de na prodej osm veyronů, nejlevnější kousek z roku 2007 a 27 700 kilometry na tachometru se nabízí za 35 milionů korun. Naopak nejdražší je za více než 72 milionů – a to raritní roadster Grand Sport Vitesse z roku 2013, s výkonnějším motorem 882 kW a maximální rychlostí 415 km/h („běžný“ veyron umí 407,5 km/h).